سرمربی اتلتیکو مادرید بر این باور است که حتی اگر داور مسابقه اشتباه نمی‌کرد، تیمش باز هم برابر بیلبائو مساوی می‌کرد.

به گزارش ایسنا، روخی بلانکو هفته سی‌وپنجم لیگا را با تساوی بدون گل مقابل بیلبائو به پایان برد.

این تیم اکنون ۷۶ امتیازی است و همچنان در رتبه سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته. بیلبائو هم با ۴۸ امتیاز در رده هفتم قرار گرفته است.

آنتونی گریزمان، مهاجم فرانسوی اتلتیکو مادرید در نیمه نخست گل سالمی را وارد دروازه تیم میهمان کرد اما داور به اشتباه این گل را مردود اعلام کرد. تیاگو نیز گلی صحیح را به ثمر رساند اما باز هم داور به اشتباه گل او را قبول نکرد.

دیگو سیمئونه پس از پایان این دیدار تاکید کرد حتی اگر داور اشتباه نمی‌کرد، تیمش باز هم به تساوی در این بازی رضایت می‌داد. البته تساوی در این پیکار موجب شد تا اختلاف امتیازی اتلتیکو مادرید با بارسلونا به یازده برسد تا از نظر ریاضی تیم دوم شهر مادرید دیگر نتواند از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند.

سیمئونه در این زمینه گفت: فکر می‌کنم اگر داور گل‌هایی را که تیمم به ثمر رساند، قبول می‌کرد، در نتیجه نهایی تغییری ایجاد می‌شد. فقط در نیمه دوم خوب بازی کردیم. انگیزه زیادی داشتیم و باید هم بازی را می بردیم اما برای کسب تساوی خودمان را آماده کرده بودیم.

سیمئونه افزود: اکنون و پس از آن که بازی به پایان رسیده است، در حالی زمین را ترک می‌کنم که می‌دانم تیمم تا پایان رقابت‌های لیگ امسال برای رسیدن به هدفی که دارد می‌جنگد. می‌خواهیم به هدفمان که کسب رتبه سوم در جدول رده‌بندی است، دست پیدا کنیم.

روخی بلانکو در حال حاضر با ۷۶ امتیاز پشت سر بارسلونا و رئال مادرید در جدول رده بندی ایستاده است. البته آنها هفت امتیاز هم از والنسیا که تیم چهارم جدول است بیشتر جمع‌آوری کرده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.