رئیس باشگاه بایرن‌مونیخ اعلام کرد که لواندوفسکی به دیدار حساس برابر بارسلونا خواهد رسید. او می‌گوید این احتمال وجود دارد که ریبری هم به این دیدار برسد.

به گزارش ایسنا، بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی دور رفت لیگ قهرمانان اروپا باید چهارشنبه آینده به مصاف تیم آماده بارسلونا رود. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که بایرن با مشکل آسیب‌دیدگی ستاره‌های خود مواجه است.

دیدار برابر دورتموند در نیمه‌نهایی جام حذفی آلمان برای بایرن‌مونیخ بسیار بد اقبال بود چراکه علاوه بر شکست شاگردان گواردیولا، دو ستاره بایرن هم با آسیب‌دیدگی مواجه شدند که این بدترین خبر برای مونیخی ها قبل از دیدار حساس برابر بارسلونا است.

آرین روبن که تازه از شرایط آسیب‌دیدگی رهایی یافته بود در دیدار برابر دورتموند باز هم آسیب دید و تا پایان فصل نمی‌تواند برای بایرن به میدان رود. روبرت لواندوفسیکی ستاره لهستانی بایرن از دیگر بازیکنانی بود که در بازی مقابل دورتموند با آسیب‌دیدگی مواجه شد و خبرهایی درباره غیبت او در دیدار برابر بارسلونا نیز به گوش رسید.

کارل هانیس رومنیگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ در گفت‌وگویی که با مارکا داشت تاکید کرد که لواندوفسکی به بازی حساس برابر بارسلونا خواهد رسید. او گفت: اطمینان دارم که لواندوفسکی به این دیدار می‌رسد. ما نقاب خاصی را برای محافظت از صورت او تهیه کرده‌ایم و او می‌تواند در این دیدار تیمش را همراهی کند.

رومنیگه درباره احتمال حضور ریبری در این دیدار نیز گفت: کادر پزشکی ما شبانه‌روز تلاش می‌کند تا ریبری را آماده این دیدار کنند. حداقل امیدواریم که او را روی نیمکت ببینیم.

آرین روبن،داوید آلابا، و بادشتوبر سه بازیکنی هستند که به طور قطع نمی‌توانند بایرن را در دیدار برابر بارسلونا همراهی کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.