سرمربی رئال مادرید تاکید کرد تیمش در مهم ترین برهه فصل قرار دارد اما به خاطر بازیکنان آسیب دیده نمی تواند از سیستم چرخشی استفاده کند.

به گزارش ایسنا، قوهای سپید دیدار هفته سی و چهارم خود را با پیروزی سه بر صفر مقابل آلمریا به پایان رساندند.

خامس رودریگس (۴۴)، مائورو دس سانتوس (۴۹، گل به خودی) و آلوارو آربلوا (۸۵) گل های رئال را وارد دروازه حریف کردند. شاگردان کارلو آنچلوتی با این نتیجه موفق شدند امتیازهایشان را به ۸۲ برسانند تا ضمن حفظ فاصله دو امتیازی با بارسلونا در صدر جدول، امیدهایشان را نیز برای کسب قهرمانی زنده نگه دارند. آلمریا هم که فصل خوبی را سپری نمی کند، ۳۱ امتیازی ماند تا همچنان در رده هفدهم جدول رده بندی لیگا اسپانیا قرار داشته باشد.

کارلو آنچلوتی گفت: مطمئن نیستیم که بارسلونا در دیدارهای پیش رو امکان از دست دادن دو امتیاز را دارد. با این حال تلاش می کنیم در چهار دیدار باقی مانده مان، تمامی امتیازها را کسب کنیم. هیچ گونه رویای شخصی برای کسب عنوان قهرمانی ندارم. ویترین افتخارهایی که من کسب کردم، پُر است. می خواهم عنوان قهرمانی در لیگ امسال را برای باشگاه، بازیکنان و هواداران کسب کنم.

آنچلوتی در مورد این دیدار هم گفت: وقتی یک تیم روی دفاع کردن تمرکز می کند، باید این کار را خوب انجام دهد. دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ برای ما عالی بود. در همه دیدارهای مان نمی توانیم مانند آن بازی باشیم و ممکن است در برخی از بازی ها، کمی از آنچه می خواهیم در زمین اجرا کنیم، دور باشیم. در نیمه نخست نتوانستیم حریف را خوب پرس کنیم اما در نیمه دوم عملکرد خوبی داشتیم. در مهم ترین برهه از این فصل قرار داریم اما به خاطر بازیکنان آسیب دیده ای که در ترکیب داریم نمی توانیم از سیستم چرخشی استفاده کنیم. مقابل سویا، آماده ترین بازیکنان را در ترکیب تیم به زمین می فرستم. گرت بیل می تواند به همراه سایرین تمرینات اش را آغاز کند. اوضاع کریم بنزما هم بهتر از قبل شده است. از این پس هم به رویارویی با یوونتوس در اروپا فکر می کنیم. با شرایطی که داریم نمی توانم بگویم بهترین نمایش مان را مقابل آلمریا انجام دادیم. هفته گذشته برای ما خیلی خسته کننده بود. شاید به کمی استراحت نیاز داریم تا بتوانیم باز هم مانند گذشته ظاهر شویم.

آنچلوتی در مورد نمایش کریستیانو رونالدو در این دیدار نیز گفت: او خیلی خوب بود. خسته هم نیست. گلی نزد اما برای رسیدن به گل تلاش زیادی کرد. او می تواند در دیدار بعدی ما گل بزند. اگر رونالدو از دیدار بعدی تا پایان فصل هم گلی نزند، به هیچ وجه ناراحت نمی شوم. او تا الان ۵۰ گل زده است. هیچ وقت در دوران مربیگری ام چنین بازیکنی نداشتم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.