رئیس باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد اطمینان دارد که مهاجم لهستانی تیمش می‌تواند در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا به میدان برود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز گذشته (چهارشنبه) رسانه‌های آلمان اعلام کردند که آرین روبن و روبرت لواندوفسکی، دو مهره کلیدی تیم فوتبال بایرن مونیخ که در بازی سه‌شنبه شب این تیم برابر بورسیا دورتموند در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان مصدوم شدند، قادر به همراهی باواریایی‌ها در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و بازی برابر بارسلونا نخواهند بود.

کارل هاینتس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ اما می‌گوید لواندوفسکی که در چند قسمت از ناحیه فک و بینی دچار شکستگی شده است، با استفاده از ماسک مخصوص می‌تواند برابر بارسلونا به میدان برود.

رومنیگه درباره وضعیت مهاجم لهستانی ۲۶ ساله بایرن که در اثر ضربه شدید میچ لانگراک، دروازه‌بان دورتموند آسیب دید، اظهار داشت: فکر می‌کنم که او بتواند به این بازی برسد و کاملاً از این موضوع اطمینان دارم. او از یک ماسک مخصوص که برایش ساخته خواهد شد، استفاده می‌‌کند تا بتواند برابر بارسلونا به میدان برود.

در شرایطی که روبن تا پایان فصل خانه‌نشین شده است، رومنیگه اعلام کرد که فرانک ریبری، بال فرانسوی باواریایی‌ها می‌تواند در دیدار رفت این تیم و بارسلونا برای دقایقی بازی کند. او گفت: امیدوارم که ریبری حداقل بتواند در فهرست ۱۸ نفره تیم برای بازی چهارشنبه قرار بگیرد. پزشک تیم ما شبانه‌روز در حال تلاش است تا او را به این بازی برساند.

تیم‌های فوتبال بارسلونا و بایرن مونیخ، چهارشنبه هفته آینده در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.