معاون وزارت ورزش گفت: تاماش آیان و علی مرادی نیز سالیان سال تجربه دارند و در این رشته کار کرده‌اند و همدیگر را می‌شناسند.

به گزارش خبرگزاری فارس، نصرالله سجادی که امروز از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بازدید کرده بود در پایان بازدید خود در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه ریاست جدید کار خود را در فدراسیون وزنه‌برداری آغاز کرده است امروز در تمرینات حضور پیدا کرده است تا تمرینات ملی‌پوشان وزنه‌برداری را از نزدیک تماشا کند.

وی ادامه داد: این رشته ورزشی از اهمیت زیادی در کشور ما برخوردار است و با توجه به مسابقات کسب سهمیه المپیک که در پیش داریم امیدوارم با حمایت‌های وزارت ورزش از وزنه‌برداری بتوانیم با خیال آسوده در رقابت‌های پیش رو شرکت کنیم.

سجادی ضمن تقدیر از زحمات رضازاده در دوره ریاست خود در فدراسیون وزنه‌برداری در مورد اینکه تیم ملی وزنه‌برداری نتوانست در رقابت‌های یک سال اخیر خود نتایج خوبی کسب کند گفت: کار سخت است. بالاخره شرایط در فضایی پیش می‌رود که باید آمادگی بالایی برای حضور در مسابقات داشت. در هر صورت این آمادگی باید برای مسابقات و کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ نیز حفظ شود چراکه سخت‌ترین میدان برای تمام رشته‌های ورزشی همین مسابقات المپیک به شمار می‌رود.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به این سوال که قرار است با مرادی برای دیدار با آیان راهی مجارستان شود گفت: من چنین چیزی را نشنیدم اما هر کمکی که لازم باشد به وزنه‌برداری می‌کنم البته وزنه‌برداری کار خودش را خوب انجام می‌دهد و مشکل خاصی نیست ضمن اینکه تاماش آیان و علی مرادی نیز سالیان سال تجربه دارند و در این رشته کار کرده‌اند و همدیگر را می‌شناسند. باز هم اعلام می‌ کنم که اگر باز هم وزنه‌برداری کمکی بخواهد وزارت این رشته را کمک خواهد کرد.

سجادی در مورد مزایده استقلال و پرسپولیس گفت: این دو باشگاه به عنوان دو شرکت در اختیار سازمان خصوصی‌سازی هستند و آنها باید جزئیات این مزایده را اعلام کنند و هنوز نتایج مشخص نیست. اختیار مدیریتی این قضیه بر عهده سازمان خصوصی‌سازی است.

وی در پاسخ به این سوال که در صوریت که استقلال واگذار نشود آیا احتمال واگذاری سه‌ساله آن وجود دارد گفت: چیزی نشنیدم لطفا در مورد وزنه‌برداری سوال کنید.

سجادی در مورد اینکه در این مدت پاداش‌های یکسان نبوده است گفت: نه چنین نیست. ما برابر مقررات اقدام کردیم. یک مواقع موارد استثنا وجود دارد اما تلاش می‌کنیم یکسان‌سازی شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.