سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز اعتقاد دارد، این تیم در فصل آینده رقیب بزرگی برای تیم‌های مدعی خواهد بود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجید جلالی پس از تساوی ۲ بر ۲ سایپای البرز مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وهفتم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: آن چیزی که دیدم، آینده‌ای بزرگ برای سایپا بود. ما بازی را خوب شروع نکردیم اما از نظر ذهنی خوب بودیم که همین مسئله باعث پیشرفت‌مان شد. فصل آینده سایپا رقیب بزرگی برای تیم‌هایی خواهد بود که قصد قهرمانی دارند.

وی در ادامه افزود: گل ما که در دقایق پایانی بازی به ثمر رسید، صددرصد سالم بود و یک پنالتی نیز برای ما گرفته نشد. من از محسن ترکی گله ندارم، چرا که او داور بی‌قصد و غرضی است اما اعتقاد دارم گل ما درست بود و یک پنالتی هم باید برای‌مان گرفته می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز با تقدیر از نمایش تیمش مقابل پرسپولیس عنوان کرد: ما تیمی داریم که بازیکنانش از شروع بازی می‌دانند که باید چطور عمل کرده و در نهایت به چه چیزی برسند. با همه وجودم به کاری که انجام می‌دهم و همچنین به تیمم افتخار می‌کنم. اگر خودم هم کنار این تیم نباشم مطمئن باشید که این سایپا با جوانانی که دارد، آینده بزرگی خواهد داشت.

جلالی بار دیگر با اشاره به قضاوت محسن ترکی در دیدار سایپای البرز - پرسپولیس، او را یکی از بهترین داوران ایران خواند و تأکید کرد: عادت کرده‌ام اشتباهات داوری را بپذیرم. الان در سایپا هستم اما در تیم‌های دیگر نیز شرایط همینگونه بود. مطمئن باشید گل ما سالم بود و یک پنالتی هم برای‌مان گرفته نشد. همه این اتفاقات در ۱۰ دقیقه آخر مسابقه رخ داد و ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

وی ادامه داد: همانطور که گفتم در شروع بازی خوب نبودیم و اشکالاتی داشتیم که می‌توانیم در آینده آنها را رفع کنیم. سایپا جوانانی دارد که امروز دیدید پس از ورود به زمین چقدر تأثیرگذار بودند و بازی را به دلخواه ما برگرداندند. من از همه آنها تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این سؤال که اشتباهات داوری را تنها یک اتفاق می‌داند یا مسائل دیگر، گفت: تنها تیمی هستیم که در ۹ بازی مستقیماً از داوری لطمه خورده‌ایم و تنها در یک بازی داوری به سود ما بوده است. این بدترین برآیند است اما هیچ وقت به داوری اعتراض نکرده‌ایم، چرا که سایپا تیم باکلاسی است.

«کنار زمین همه چیز را می‌بینیم»، جلالی با بیان این جمله تصریح کرد: رسانه‌ها باید تیم‌هایی را که به فوتبال خدمت می‌کنند، ببینند نه افرادی که علیه فوتبال هستند و شلوغ می‌کنند. رسانه‌ها نباید از باشگاهی که در امتداد فوتبال حرکت می‌کند، غافل شوند.

وی با اشاره به اشتباهات متعدد داوری در دیدارهای سایپا خاطر نشان کرد: ما هفته‌های قبل هم از اشتباهات داوری لطمه خوردیم و مقابل ذوب‌آهن از این بابت ضرر کردیم. خیلی از بازی‌های دیگر نیز همینگونه بوده است. با احتساب بازی مقابل پرسپولیس ۹ بازی داوری به ما لطمه زده و فقط در یک بازی از داوری سود کرده‌ایم. فکر نمی‌کنم هیچ تیمی به اندازه سایپا از داوری ضرر کرده باشد اما ما هیچ اعتراضی نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه بازی این تیم مقابل پرسپولیس همه چیز داشته اما حرکت میلاد میداودی بازی را تحت تأثیر قرار داده است و آیا بین دو نیمه با این بازیکن برخوردی شد یا نه، گفت: اگر در رختکن چیزی به میداوودی نمی‌گفتم باز هم حرکاتش ادامه داشت. در نیمه دوم این بازیکن هیچ حرکتی از خود نشان نداد و فوتبالش را ادامه داد.

وی افزود: یک چیزی را بدانید که همیشه از راه تنبیه و برخورد کردن نمی‌توان تربیت کرد. من بین دو نیمه صحبتی با میلاد انجام دادم که رفتار او را در نیمه دوم دیدید. کار میداودی مقابل کار زشت هواداران بسیار زشت بود اما در نیمه دوم دیگر تکرار نشد.

جلالی اظهار داشت: ما باشگاهی هستیم که کار فرهنگی انجام می‌دهد. شاید هر باشگاه دیگری مانند ما تا این اندازه از داوری متضرر می‌شد، ساکت نمی‌ماند. این رفتار باشگاه سایپا قابل تقدیر است که در مسائل فرهنگی، جوانگرایی و... پیشتاز بوده است. با تحولاتی که در سایپا به وجود آمده چه من باشم و چه نباشم این تیم در دو سال آینده مدعی اول قهرمانی خواهد بود. با توجه به اینکه در تیم‌های دیگر هم برخی رفتارها با من شد، ممکن است دیگر در سایپا نباشم اما مطمئن باشید این تیم مدعی قهرمانی خواهد شد، چون باشگاهی است که به فوتبال خدمت می‌کند.

وی درباره اینکه مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا اعلام کرده اگر این تیم از استان البرز حمایت نشود به استان دیگری منتقل خواهد شد، گفت: کاملاً در جریان این موضوع هستم. باشگاه سایپا تصمیم دارد تیم را به جای دیگری منتقل کند و انتخاب‌هایی هم داشته است اما باتوجه به مسائلی که پیش روی ماست هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌اند. من دوست دارم تیم همین جا بماند و نقطه نظراتم را نیز به مسئولان باشگاه گفته‌ام. مطمئناً ماندن سایپا در کرج از نظر فرهنگی و ورزشی به سود استان البرز است و من هم دوست دارم تیم اینجا باشد. به عنوان یک مربی سعی می‌کنم مسئولان سایپا را برای ماندن تیم در کرج که شایسته داشتن چنین تیمی است، متقاعد کنم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در واکنش به این موضوع که آیا می‌خواهد نارنجی‌پوشان کرجی را ترک کند که اینگونه صحبت می‌کند، اظهار داشت: من با توجه به تجربیات قبلی‌ام این صحبت‌ها را انجام دادم. من در این فوتبال حضور داشتم و تحولات فوتبال را به خوبی می‌شناسم به خصوص تحولاتی که در کشور خودمان ایجاد می‌شود. سایپا را دوست دارم و می‌خواهم با تمام وجود به کارم ادامه دهم. چون در این تیم تحول ایجاد کردم و برای اینکه آینده تیم را ببینم، دوست دارم در سایپا بمانم.

جلالی ادامه داد: در سایپا جوانگرایی شده و  حالا می‌خواهم چیزی را که کاشتم، برداشت کنم. این را قبلاً هم گفته‌ام اما تجربیات قبلی باعث شده من کمی محتاط صحبت کنم.

وی درباره اینکه جلسه مسئولان شرکت خودروسازی سایپا و مدیران باشگاه خروجی خاصی نداشته و احتمال خروج تیم از استان البرز زیاد است، گفت: این مسائل در حیطه مدیریت است که بخواهد درباره آن صحبت کند. چیزی که من در این اواخر دیدم این است که اگر شما (رسانه‌های استان البرز) می‌خواهید یک تیم لیگ برتری در این استان بماند باید به آن بها بدهید. سایپا از مسئولان استان پول نمی‌خواهد بلکه فقط می‌خواهد که حمایت شود. اگر این حمایت وجود نداشته باشد تیم سایپا به جای دیگری می‌رود. من هم از این موضوعات خبر ندارم و فقط امیدوارم تیم در کرج بماند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در واکنش به این موضوع که زمان مربیگری برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی بیانیه‌ای به محمد علی‌آبادی (رئیس وقت سازمان تربیت بدنی) داده بود که در تیم ملی به مربیان ایرانی بها داده شود و اینکه آیا چنین موضوعی صحت دارد یا نه، گفت: مربی هر جای دنیا هم که باشد همکار من است. بعضی وقت‌ها چنین مسائلی را فقط در رسانه‌ها می‌بینید. من در هلند، انگلیس، ژاپن و چند کشور خارجی دیگر حضور داشته‌ام و خارجی‌ستیز نیستم.

جلالی تأکید کرد: ظرفیت فوتبال کشورمان را می‌شناسم و می‌دانم که چه ظرفیت‌هایی داریم اما وقتی از این ظرفیت‌ها استفاده نمی‌شود ناراحت می‌شوم اما مشکلی با مربیان خارجی ندارم. چه برانکو که اینجا کار می‌کند و چه دیگر مربیان داخلی و خارجی همه می‌خواهند خدمت کنند و اگر اختلافی هم وجود دارد، به خاطر مشکلات مدیریتی است. نمی‌دانم این مشکلات چگونه باید حل شود اما مدیریت یک برآیند دارد که باید رعایت شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.