مدیرعامل باشگاه پیکان گفت که این تیم ۷۰ درصد شانس ماندن در لیگ برتر را دارد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمود شیعی پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: در حال حاضر ما به خودمان می‌بازیم و در حالی که مقابل تراکتورسازی سوار بر بازی بودیم به خودمان باختیم. شاید اگر آن پنالتی گل می‌شد بازی فرق می‌کرد و بازی به تساوی می‌کشید و با توجه به برتری ما حتی می‌توانستیم بازی را ببریم. نمی‌دانم به چه دلیل سعید دقیقی پنالتی را زد چون با توجه به سابقه بازی که در تراکتورسازی دارد بازیکنان تراکتورسازی و و دروازه‌بان‌های با زوایای فنی و نحوه پنالتی زدن او آشنا هستند. البته این بحث به کادر فنی برمی‌گردد و خودشان تصمیم‌گیرنده هستند.

وی در پاسخ به این سوال که با این باخت خطر سقوط را احساس نمی‌کنید اظهار داشت: با این باخت جایگاه ما خطرناک شد اما هنوز ۳ بازی باقیمانده و همچنان امیدوار به بقا هستیم. بازیکنان ما نفرات بزرگی هستند. آنها باید در سه بازی باقیمانده به خودشان بیایند. بازیکنان پول‌های سنگین گرفتند و باید نسبت به باشگاه احساس مسئولیت و تعهد کنند. به هر حال در این سه بازی باقیمانده مسئولان باشگاه کاری نمی‌توانند بکنند به غیر از آنکه به تقویت روحی و روانی بازیکنان و کادر فنی ادامه دهیم.

شیعی در پاسخ به این پرسش که چقدر شانس بقای مستقیم در لیگ و چقدر شانس حضور در پلی‌آف برای خود قائلید، گفت: من شانس بقای مستقیم را ۷۰ درصد و شانس پلی‌آف را ۳۰ درصد می‌دانم. بازی‌های مهمی را از دست دادیم مانند بازی بااستقلال و پدیده که حکم مرگ و زندگی را برای ما داشتند. اگر می‌بریم شرایط ما در جدول فرق می‌کرد. این نتایج باعث شده که روحیه بازیکنان ما خارج شود. باز هم تاکید ‌می‌کنم که با تیم‌هایی که خطر سقوط را احساس می‌کنند شرایط تقریبا یکسانی داریم و می‌توانیم در سه بازی باقیمانده نتیجه گرفته و بمانیم. 

وی در پاسخ به این پرسش که در شرایط فعلی باز هم معتقدید که تغییر کادر فنی و آوردن مرفاری تصمیم درستی بوده است گفت: بله. در همین شرایط باز هم اعلام می‌کنم تصمیم درستی بوده است، چون در زمان ابرهیم‌زاده تیم دفاعی بازی می‌کرد و ما موقعیت‌های گلزنی زیادی نداشتیم و وقتی یک گل می‌خوردیم خوشحال می‌شدیم اما حالا در هر بازی ۸ یا ۹ موقعیت گلزنی ایجاد می‌کنیم. تیم کاملا تهاجمی شده و فقط بدشانس هستیم. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.