بازیکن خوزستانی تیم‌ملی فوتبال جوانان گفت: باتوجه به این‌که عضو باشگاه فولاد بوده‌ام، برای پیوستن به تیم آمیانس فرانسه منتظر جواب نهایی این باشگاه خوزستانی در موضوع حق‌ رشد هستم.
علی هزامی در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، درباره پیشنهاد یک تیم فرانسوی به وی، اظهار کرد: تیم آمیانس فرانسه که در لیگ دسته ۲ حضور دارد، به من پیشنهاد داده و دعوتنامه فرستاده است. در حال حاضر با باشگاه فولاد خوزستان، مشکل حق رشد دارم و البته مدیر برنامه‌هایم در حال صحبت با باشگاه است تا ببینیم این باشگاه می​تواند از حق رشد من بگذرد یا خیر. فعلا منتظر جواب نهایی باشگاه فولاد هستم.



این بازیکن خوزستانی اظهار کرد: این تیم فرانسوی از بازی​های جام جهانی جوانان تاکنون پیگیر جذب من بوده است. پیش از این هم تیم‌های اسپورتینگ و ژیل‌ویسنته پرتغال دعوتنامه رسمی برای من فرستاده بودند که باشگاه به دلیل این‌که قرارداد داشتم، به من رضایت​نامه نداد و البته مشکل حق رشد هم داشتم. همچنین از تیم پوهانگ استیلرز کره جنوبی نیز پیشنهاد داشتم. در حال حاضر قراردادم با باشگاه فولاد به پایان رسیده است و فقط رفع مشکل حق رشد من باقی مانده است. من در تیم امید فولادخوزستان بودم که با توجه به اتمام قراردادم، اکنون بازیکن آزاد محسوب می​شوم.



هزامی افزود: من ملی​پوش تیم​های ملی نونهالان، نوجوانان و جوانان بوده​ام و جزو آکادمی فولاد هستم که با رده نوجوانان این باشگاه، کارم را شروع کرده​ام و پنج سال است که در این باشگاه هستم. هر بازیکنی بازی در اروپا را دوست دارد و من هم آرزو دارم لژیونر شوم و همچنین به تیم​ملی بزرگسالان دعوت شوم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.