کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد کلیه بازیکنان و مربیان تیم‌های حاضر در مسابقات زیر ۱۴ سال دختران در مرکز و جنوب آسیا را به کشورشان بازگرداند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به تیم‌های شرکت کننده در مسابقات زیر ۱۴ سال دختران در مرکز و جنوب آسیا اعلام کرد که وضعیت تمام بازیکنان و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها مطلوب است.

براساس این گزارش، AFC پس از وقوع زلزله در کشور نپال با ارسال نامه‌ای به کشورهای بنگلادش، ایران، هند، بوتان، سریلانکا و مالدیو اعلام کرد که وضعیت جسمانی و شرایط بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها مطلوب بوده و هیچ مشکل و یا مصدومیتی برای بازیکنان رخ نداده است. در تلاش هستیم تا تمامی تیم‌ها و کادر فنی آنها را در اولین فرصت ممکن به کشورهای خود باز گردانیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.