کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال فیورنتینا اعتراف کرد از اینکه تیمش در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا مجبور نیست با دیگر نماینده کالچو رو‌به‌رو‌ شود، خوشحال است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود روبه‌رو شدن فیورنتینا با سویا در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، سرمربی بنفش‌پوشان فلورانس گفت که از این قرعه راضی است. وینچنزو مونتلا که در کنفرانس خبری پس از پیروزی تیمش برابر دیناموکیف در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا اعتراف کرد امیدوار است با ناپولی روبه‌رو نشود، به خواسته خود رسید و روز گذشته (جمعه) فهمید که تیمش باید با سویا، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها روبه‌رو شود، هرچند به نظر مهاجم پیشین تیم فوتبال رم، این قرعه بهتر از رویارویی با ناپولی بوده است.

او در گفت‌و‌گو با شبکه ویولا گفت: خوشحالم که نباید در دربی با ناپولی بازی کنیم اما امیدوارم که این بازی را چند هفته دیگر در فینال رقابت‌ها انجام دهیم. ما در مرحله نیمه نهایی باید با مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها بازی کنیم، تیمی که به عنوان بخت اول قهرمانی است اما اگر توانسته‌ایم تا این مرحله بالا بیاییم و تیم‌های بزرگ و قدرتمندی را حذف کنیم، بعد از این هم می‌توانیم صعود کنیم و فینالیست شویم.

مونتلا ادامه داد: سویا تجربه فراوانی از حضور در لیگ اروپا دارد، چون در ۱۰ سال گذشته سه بار قهرمان این رقابت‌ها شده است اما ما هرچه در توان داشته باشیم انجام می‌دهیم تا به فینال برسیم.

در همین حال اونای امری، سرمربی سویا که شاگردانش با حذف زنیت سنت پترزبورگ روسیه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده‌اند، در خصوص قرعه تیمش عنوان کرد: فیورنتینا تیمی تاریخی است که سابقه دو قهرمانی در سری A و شش قهرمانی در جام حذفی ایتالیا را دارد. این تیم اکنون در جدول رده‌بندی سری A ششم است و سبک بازی هدفمند و مهیجش، آن را از سایر تیم‌های ایتالیایی متمایز می‌کند. این تیم تاکنون در رقابت‌های اروپایی هم خوب کار کرده است و در ترکیب خود بازیکنان قابلی همچون مارکوس آلونسو، بورخا والرو و خواکین دارد. به نظر من مصاف دو تیم یک بازی مهیج را در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا شکل خواهد داد و امیدوارم در پایان بازی این ما باشیم که جشن می‌گیریم.

بازی رفت تیم‌های فیورنتینا و سویا ۱۷ اردیبهشت در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان سویا و بازی برگشت آنها ۲۲ اردیبهشت در ورزشگاه آرتمیو فرانکی فلورانس برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.