هافبک ملی‌پوش بورسیا دورتموند در آستانه پیوستن به شیاطین سرخ قرار دارد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرارداد ایلکای گوندوگان با بورسیا دورتموند در پایان فصل ۱۶-۲۰۱۵ به اتمام می‌رسد و این باشگاه آلمانی که نمی‌خواهد اشتباهی را که در مورد روبرت لواندوفسکی مرتکب شد، این بار در مورد هافبک ۲۴ ساله‌اش انجام دهد و در واقع به دنبال این است تا از این انتقال سهمی ببرد.

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» مدعی شد که منچستریونایتد در آستانه عقد قرارداد با گوندوگان است و این انتقال همین هفته در ازای ۲۱.۵ میلیون پوند عملی خواهد شد. لوئیز فن‌خال در ماه فوریه اعلام کرد که به دنبال جذب یک هافبک بازیساز و خلاق است و ظاهراً گوندوگان همان بازیکن موردنظر اوست.

پیش از این بورسیا دورتموند از فروش لواندوفسکی به بایرن مونیخ خودداری کرد ولی این مهاجم لهستانی در انتهای فصل ۱۳-۲۰۱۲ به عنوان بازیکن آزاد از جمع زردپوشان وستفالن جدا شد و به باواریایی‌ها پیوست و چیزی عاید دورتموند نشد اما ظاهراً این بار آنها نمی‌خواهند اشتباه خود را تکرار کنند.

گوندوگان فوتبال خود را از بوخوم شروع کرد و پس از بازی برای نورنبرگ در ماه می ۲۰۱۱ به بورسیا دورتموند پیوست. او کمک شایانی به رسیدن زردپوشان وستفالن به دیدار نهایی لیگ قهرنانان اروپا در فصل ۱۳-۲۰۱۲ کرد و در شکست ۲ بر یک این تیم برابر بایرن مونیخ در ورزشگاه ومبلی لندن تک‌گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

این هافبک ۲۴ ساله به خاطر مصدومیت نزدیک به یک سال از میادین مسابقه به دور بوده است و حتی شانس حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را به همراه تیم ملی آلمان از دست داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.