مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به سئوال خبرنگاران در مورد ماندن یا رفتن حسین فرکی گفت: صحبت کردن در این مورد هنوز زود است و در حال حاضر فقط به اهداف تیم فکر می‌کنیم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهرزاد خلیلیان پس از پیروزی سپاهان مقابل راه آهن اظهار داشت: امروز تیم بازی بسیار خوبی انجام داد که جای خوشحالی دارد.

وی درباره برنامه‌های سپاهان افزود: ما به کسب سهمیه آسیا فکر می‌کنیم و تمام مجموعه فولاد در تلاش هستند تا این تیم به قهرمانی در لیگ برتر و آسیا برسد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به وزش باد در ورزشگاه و تاثیر آن در روند بازی گفت: سپاهان شخصیت قهرمانی دارد و باید بدون توجه به مسائل این چنین و تنها با ارائه بازی‌های زیبا و منطقی به اهداف خود دست یابد که البته کار سختی است و تیم‌های بالای جدولی شانس یکسانی برای قهرمانی دارند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد ماندن یا رفتن حسین فرکی بیان کرد: صحبت کردن در این مورد هنوز زود است و در حال حاضر فقط به اهداف تیم فکر می‌کنیم.

خلیلیان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به شرایط لیگ ایران اشاره و تصریح کرد: مبالغی که در لیگ ما هزینه می‌شود قابل مقایسه با لیگ‌های عربی نیست و اصلا مقایسه لیگ‌ها بر اساس هزینه‌ها کا درستی نیست اما با وجود بازیکنان گران قیمت در لیگ ما بسیاری از قوانین فوتبال حرفه‌ای رعایت نمی‌شود.

وی توضیح داد: به عنوان مثال در لیگ‌های حرفه‌ای بازیکنان در صورت ۵ اخطاره شدن محروم می‌شوند اما در لیگ ما یک تیم بازیکن گران قیمت خود را به خاطر گرفتن ۲ اخطار در یک بازی مهم از دست می‌دهد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با تاکید بر پرداخت حق رشد به باشگاه‌های ذی حق گقت: ما به خاطر سردار آزمون از روسیه طلب داریم که البته با توجه به قوانین ضعیف و ناتوانی FIFA و AFC نتوانستیم به این حق دست یابیم و امیدوارم در فصل آینده در کشور برای این مسئله قوانین محکمی تدوین شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.