شعار علیه بازیکنان استقلال در اواخر دیدار با پدیده و البته تشویق بازیکنان پدیده توسط هواداران استقلال از نکات جالب مصاف آبی های پایتخت و تیم پدیده بود.
به گزارش ایسنا، حواشی دیدار تیم های استقلال و پدیده به شرح زیر بود:

*پیش از آغاز این دیدار کادرفنی دو تیم با یکدیگر برخورد گرمی داشتند و از نیمکت پدیده نظری، غلامی و غریبی به سمت نیمکت استقلال آمدند و از استقلالی ها هم خرسندنیا و عنایتی به سمت نیمکت پدیده رفتند.

*در حدود ۵۰۰ تماشاگر پدیده از مشهد به ورزشگاه آزادی آمده بودند و با لباس هایی یکدست به تشویق تیمشان مشغول بودند. آنها یک پرچم بزرگ که یکی از سکوهای ورزشگاه آزادی را اشغال کرده بود را هم با خود به ورزشگاه آوردند.

*استقلالی ها به احترام هوادار این تیم، سعید سیروج که در بازی استقلال و ملوان جانش را از دست داده بود با بازوبندی مشکی در این دیدار حاضر شدند.

*پیش از آغاز این دیدار هواداران استقلال به شدت قلعه نویی را مورد تشویق قرار دادند.

*در اواسط نیمه نخست، هواداری که در بازی استقلال و ذوب آهن وارد زمین شده بود، پیش از از اینکه بتواند وارد زمین شود توسط ماموران دستگیر شد و از ورزشگاه او را خارج کردند.

*مهدی تاج، اوسیانو کوروز، مارکار آقاجانیان و حسین عسگری از حاضران در ورزشگاه آزادی بودند.

* در اواسط نیمه دوم هواداران استقلال به شدت تیمشان را مورد تشویق قرار دادند و از بازیکنان این تیم خواستند تا یک گل به ثمر برسانند.

*۱۱ هزار تماشاگر این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

*پس از توقف استقلال، هواداران این تیم به شدت علیه بازیکنان این تیم شعار دادند. آنها در شعارهایشان بازیکنان استقلال را بی غیرت نامیدند و از آنها خواستند تا از این تیم جدا شوند. همچنین در یکی از جایگاه های ورزشگاه میان حامیان و مخالفان امیر قلعه نویی درگیری لفظی شدیدی ایجاد شد.

*بخشی از هواداران استقلال بازیکنان پدیده را پس از پایان بازی مورد تشویق قرار دادند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.