سرمربی بارسلونا می‌گوید احترام زیادی برای بایرن‌مونیخ قائل است ولی نهایت تلاشش را می‌کند تا تیمش به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.
به گزارش ایسنا، بارسلونا که در اندیشه کسب سه‌گانه در فوتبال اروپاست، در مرحله نیمه نهایی باید برابر بایرن‌مونیخ قدرتمند به میدان برود. دیداری که می‌تواند عیار لوئیز انریکه را در این فصل نشان دهد. لوئیز انریکه سرمربی جوان بارسلونا در واکنش به قرعه تیمش در لیگ قهرمانان اروپا گفت: فوتبال همواره اتفاق‌های عجیب و شگفتی جلوی پای ما می‌گذارد. یکی از این اتفاق‌ها، رویارویی من با پپ گواردیولاست. این بازی به طور حتم برای من و پپ بسیار مهم و حیاتی است. می‌دانم که گواردیولا چه حسی دارد. او برای من، بازیکنان و تمام مردم منطقه کاتالان خاطرات خوبی را رقم زده و همه به او احترام می‌گذارند ولی فوتبال بارسلونا با فوتبال دو سال پیش که ۷ گل از آن‌ها دریافت کردیم فرق کرده است. مطمئن هستم تیمم از این مرحله سربلند بیرون خواهد آمد. بازی با بایرن بسیار نزدیک و حساس خواهد بود و جزئیات، سرنوشت آن را رقم خواهد زد. امیدوارم برای آن مسابقه بازیکن محروم یا مصدوم نداشته باشیم. اگر تیمم با آمادگی همیشگی در این مسابقه حاضر شود می‌توانیم از این مرحله عبور کنیم.

انریکه در پایان گفت: بازی بایرن برابر پورتو را دیدم و می‌دانم آن‌ها خط حمله قدرتمندی دارند که حتی بدون روبن و ریبری نیز قادر به باز کردن هر دروازه‌ای هستند. از بایرن نمی‌ترسم اما برای آن‌ها احترام زیادی قائلم. راستش را بخواهید، برای من بدشانسی است که در این مرحله با بایرن روبه‌رو شدم. با این حال با تمام توان به مصاف آن‌ها خواهیم رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.