سرمربی بایرن مونیخ و بازیکنان این تیم به قرعه بایرن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان دادند.
به گزارش ایسنا، قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و در یکی از دیدارها بایرن مونیخ باید برابر بارسلونا به میدان برود. تقابل پپ گواردیولا با تیم سابق خود اهمیت این دیدار را افزایش داده است. علاوه بر این، دو تیم دو سال پیش در این مرحله برابر هم به میدان رفتند که بایرن مونیخ در مجموع دو دیدار با نتیجه ۷ بر صفر برنده شد و به فینال رفت.

پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ پیش از دیدار تیمش برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازگشت به نیوکمپ برای من اتفاق خاصی است. وقتی نام بارسلونا را در برابر تیم خودم دیدم یک لحظه پیش خودم فکر کردم که سرمربی کدام تیم هستم. من سال‌های خوبی را در بارسلونا پشت سر گذاشتم و این بازی قطعا برای من به یاد ماندنی و خاص خواهد بود. بارسلونا در حال حاضر بهترین تیم جهان است و علاوه بر آن خانواده دوم من نیز محسوب می‌شود. ما برای این دیدار برنامه ویژه‌ای خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم. امسال فینال لیگ قهرمانان اروپا در برلین برگزار می‌شود و ما دوست داریم یکی از تیم‌های حاضر در این دیدار نهایی باشیم.

سرمربی آبی اناری‌ها ادامه داد: بارسلونا سخت‌ترین قرعه ممکن بود ولی چاره‌ای جز شکست آن‌ها نداریم. هم بایرن مونیخ و هم بارسلونا بازیکنان باکیفیتی دارند و بازی هجومی را در دستور کار قرار می‌دهند. من، انریکه را به خوبی می‌شناسم. او مربی‌ای است که فوتبال هجومی را دوست دارد و اصلا تعجب نکردم که تیم او در صدر جدول لیگا قرار گرفته است. او شایسته موفقیت است.

سرمربی بایرن مونیخ در پایان، راه موفقیت برابر بارسلونا را این طور بیان کرد: اگر مانند بازی با پورتو باشیم می‌توانیم بارسلونا را شکست دهیم و به مرحله بعد برسیم. پس از آن که قرعه ما در لیگ قهرمانان مشخص شد، به دخترم اس ام اس دادم و به او گفتم که قرار است با چه تیمی بازی کنیم. او آن زمان در مدرسه بود و از من خواسته بود که به او سریع اطلاع دهم که با چه تیمی روبه‌رو شده‌ایم. امیدوارم همه فوتبال‌دوستان از این دیدار لذت ببرند و تیم شایسته به دیدار نهایی راه پیدا کند.

همچنین فیلیپ لام کاپیتان بایرن مونیخ نیز در واکنش به قرعه تیمش با بارسلونا گفت: سابقه زیادی از رویارویی با بارسا داریم. کاملا با آن‌ها آشنایی داریم و می‌دانیم که آن‌ها چه کیفیت خوبی دارند. خط حمله بارسلونا با وجود مسی، نیمار و سوارس بسیار قدرتمند است. غلبه بر آنها بسیار کار دشواری است. باید هر طور شده در نیوکمپ گل بزنیم. درست است که آن‌ها تیم خوبی هستند ولی نقاط ضعفی هم دارند. بازی در نیمه نهایی همیشه حساس است چرا که دو تیم تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا به فینال برسند. ما نمی‌خواهیم فینال برلین را ازدست بدهیم.

مانوئل نویر دروازه‌بان بایرن مونیخ نیز در واکنش به قرعه با بارسلونا گفت: انتظار نداشته باشید مانند دو سال پیش ۷ گل به بارسلونا بزنید. آن بازی تمام شد و دیگر تکرار نمی‌شود. هر دو تیم تفاوت‌های زیادی کردند. بارسا دیگر آن تیم سابق نیست و خیلی بهتر شده است. با این حال ما دوست داریم هر طور شده در این فینال حاضر باشیم و انگیزه زیادی داریم تا بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.