دروازه‌بان تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: از نظر بودجه‌ای کمی دچار محدودیت هستم اما می‌خواهیم بعد از ۴ سال برای فوتسال ایران قهرمانی بیاوریم.
مصطفی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد تمدید قراردادش با تیم تأسیسات دریایی تهران اظهار داشت: سال گذشته فقط به خاطر وحید شمسایی از روسیه به تهران آمدم تا با او کار کنم و خوشحالم همکاری‌ام با شمسایی جواب داد و تأسیسات به قهرمانی رسید. امسال هم قراردادم را یک سال دیگر تمدید کردم.

وی ادامه داد: مسئولان تأسیسات دریایی به فوتسال نگاه ویژ‌ه‌ای دارند. امسال از نظر بودجه‌ای کمی دچار محدودیت هستیم اما می‌خواهیم بعد از ۴ سال برای فوتسال ایران در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا قهرمانی بیاوریم.

دروازه‌بان تیم فوتسال تأسیسات دریایی در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا در مرداد ماه سال جاری در اصفهان خاطرنشان کرد: هم تهران و هم اصفهان شهرهای ایران هستند و البته مردم هر دو شهر هم فوتسال را دوست دارند. همه ما (بازیکنان تأسیسات دریایی) در اصفهان و با مردم خونگرم این شهر زندگی‌ کرده‌ایم. قول می‌دهم در تمام بازی‌های تأسیسات دریایی سالن پر از تماشاگر شود و اصفهانی‌ها ما را تنها نمی‌گذارند.

نظری در پاسخ به این سؤال که آیا قول قهرمانی در مسابقات فوتسال باشگاه‌های آسیا را می‌دهد گفت: قول دادن کار درستی نیست اما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.