کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی پدیده مشهد گفت که تیمش می‌خواهد مقابل استقلال نتیجه بگیرد. او تاکید کرد طوری تیمش بازی می کند که هیچ حرف و حدیثی باقی نماند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا مرزبان سرمربی پدیده مشهد در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: «استقلال اگر حاشیه نداشت الان صدرنشین بود. ما از مرز خطر خارج شده‌ایم و این پیام را به مردم می‌دهیم كه صاحب یك تیم خوب در فصل آینده خواهیم بود. این مسابقه برای بقای استقلال در بالای جدول اهمیت دارد. البته آن‌ها استرس هم دارند كه خوب نتیجه نگیرند. ما تمرینات خوبی داشتیم و مقابل استقلال با تمام قوا بازی می‌كنیم و به دنبال نتیجه گرفتن هستیم.»

مرزبان که تیمش بعد از طی کردن بحرانی بزرگ و باز ماندن از جمع تیم هایی که می توانستند سهمیه آسیایی بگیرند ، به دلیل بحرانی که برای شرکت پدیده ایجاد شد ، حالا با این ظن باید تا ته فصل روبرو باشد که تیم های روبرویش بگویند این تیم خالی از انگیزه برابر رقیبان کم فروشی کرده یا احتمالات غیر فوتبالی نتایج تیمش را رقم زده است. او در این باره پیش دستی کرد و گفت: «ما شرافت و تعهدمان را با چیزی معامله نمی‌كنیم. در مسابقه فردا كوتاه نمی‌آیم و بازی با كیفیتی انجام می‌دهیم. می‌خواهیم عملكرد خوبی داشته باشیم. نه تنها در بازی فردا بلكه در مسابقه بعدی هم باید امتیازات را به دست بیاوریم و در جدول بالا برویم.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.