با صعود کهکشانی‌ها و بانوی پیر به جمع چهار تیم برتر، پرونده مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری بسته شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب با برگزاری دو بازی به پایان رسید که در مهمترین آنها در دربی شهر مادرید و ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، رئال با نتیجه یک بر صفر موفق به شکست همشهری خود، اتلتیکو شد تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با همین نتیجه جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کند.

تنها گل این بازی را خاویر هرناندس در دقیقه ۸۸ به ثمر رساند ضمن اینکه اتلتیکومادرید از دقیقه ۷۶ با اخراج آردا توران از زمین بازی، ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد.

در دیگر بازی چهارشنبه شب نیز موناکوی فرانسه در خانه برابر یوونتوس نتوانست به نتیجه‌ای بهتر از تساوی صفر – صفر دست پیدا کند و به این ترتیب به خاطر شکست یک بر صفر بازی رفت در ایتالیا، در مجموع با همین نتیجه باخت و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

با مشخص شدن چهره چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که تیم‌های بارسلونا و بایرن مونیخ نیز جزو آنها هستند، قرعه‌کشی این مرحله روز جمعه هفته جاری در مقر یوفا در شهر نیون سوئیس صورت خواهد گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.