کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی اتلتیکومادرید تاکید کرد فقط روی برنامه‌های تیم خودش تمرکز دارد و می‌خواهد بازی رئال را خراب کند.
به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب (چهارشنبه) و از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو آغاز خواهد شد.

دیدار رفت این دو تیم در ویسنته کالدورن به تساوی بدون گل به پایان رسید تا رئالی‌ها از شرایط بسیار بهتری برای صعود به مرحله نیمه نهایی برخوردار باشند.

دیگو سیمئونه که مدافعان بسیار خوبی در ترکیب تیم خود دارد، برای بسته نگه داشتن دروازه‌ تیمش در برنابئو کاری دشوار پیش‌رو دارد. او در مورد خط دفاعی تیمش گفت: خط دفاعی خوبی دارم و باید به میراندا، دیگو گودین و خوان‌فران، خسوس گامس را هم اضافه کرد. خوزه خیمنز نیز در تیم‌مان حضور دارد که برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم در حال جنگیدن است. ما یک مدافع میانی از تیم ملی فوتبال اروگوئه را در اختیار داریم و دیگر مدافع‌مان، در تیم ملی برزیل توپ می‌زند. هیچ مشکلی نداریم. به عقیده من، مشکل مربی است که چطور از آنها استفاده کند.

سیمئونه در مورد دیدار رفت نیز گفت: تلاشی که برای رسیدن به گل در نیمه نخست آن دیدار داشتیم، یکی از بهترین نمایش‌های ما در طول این فصل بود. سیستم شناوری را برای آن دیدار انتخاب کرده بودم که به شکل مستقیم و با سرعت به دروازه حریف برسیم. این سیستمی بود که برای آن دیدار و برای مقابله با بهترین تیم دنیا در نظر گرفته بودیم. البته آنها بازیکنان آسیب دیده‌ای در تیم‌شان دارند اما این توانایی را دارند که از بازیکنان دیگری هم استفاده کنند. ما تغییرهای زیادی نداشتیم. برای مقابله با رئال، ایده‌هایی داریم. اینطور فکر می‌کنیم که حریف می‌خواهد فوتبال خوبی بازی کند و ما هم می‌خواهیم برنامه‌های آنها را خراب کنیم. به هیچ وجه به آن چیزی که آنها می‌خواهند در زمین ارائه کنند فکر نمی‌کنم. فقط می‌خواهیم به تیم خودمان فکر کنیم.

سیمئونه افزود: هیچ فشاری حس نمی‌کنیم. فشار از جنبه‌های دیگر زندگی به ما وارد می‌شود. همه ما مسئولیت‌هایی در زندگی داریم که مسئولیت هیچ کسی بیشتر از دیگری نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.