مهاجم استقلال بازی با پدیده را برای تیمش بسیار مهم دانست و گفت همه بازیکنان هم قسم شده‌اند تا این تیم را شکست دهند.
به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه استقلال، رضا عنایتی با رد اظهارات منتسب به خودش در یکی از نشریات ورزشی گفت: من یک کلمه هم با این روزنامه صحبت نکرده و نمی‌دانم که این صحبت‌ها را روی چه حسابی از قول من منتشر کرده است. من از این که این صحبت‌ها را منتشر کرده‌اند، واقعا ناراحتم و به دنبال شکایت از این نشریه هستم تا از این به بعد مصاحبه‌های خیالی از من چاپ نکنند. صحبت‌هایی که از زبان من منتشر شده نه در شان استقلال است و نه در شان من و از طرفی دیگر همه رضا عنایتی را می‌شناسند و می‌دانند که اهل این طور حرف زدن نیست. در ضمن اخیرا آقای افشارزاده به تمرین استقلال آمد و اگر گلایه و مطلبی هم بود در آنجا به ایشان گفته شده است و این گونه مطلب نوشتن از قول من واقعا زیبا نیست.

وی در پایان با اشاره به بازی حساس استقلال و پدیده گفت: بازی با پدیده برای ما بسیار مهم است و همه بازیکنان هم‌قسم شده‌اند تا این تیم را شکست دهند. هنوز شانس قهرمانی داریم و اگر به این هدف نرسیم باید هر طور شده سهمیه آسیایی را کسب کنیم تا دل هواداران شاد شود. البته حضور هواداران استقلال در ورزشگاه خیلی می‌تواند به روند ما در آن بازی کمک کند.

به گزارش ایسنا، یکی از روزنامه‌های ورزشی صبح چهارشنبه مطالبی را از قول عنایتی منتشر کرد که در آن آمده بود، یکی از بازیکنان استقلال به خاطر چک برگشتی در آستانه به زندان رفتن بوده است و یکی دیگر از بازیکنان تیمش پول آژانس را برای رفتن به خانه ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.