کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی آبی-اناریها می گوید با بازیکنانی که در اختیار دارد می تواند برابر هر تیمی به پیروزی برسد. او تاکید کرد که بارسلونا هنوز به اوج نرسیده است.
به گزارش ایسنا، بارسلونا در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کار بسیار راحتی برابر پاری سن ژرمن داشت و توانست با دو گل برابر این تیم به پیروزی برسد تا در مجموع با نتیجه ۵ بر یک صعودش را به دور بعد نهایی کند.

لوئیس انریکه هر چند تیمش به راحتی توانست برابر پاری سن ژرمن به پیروزی برسد و به جمع چهار تیم راه یابد اما به نظر می رسد که هنوز از عملکرد شاگردانش راضی نیست. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: هدف ما این است که به یکی از بهترین تیم های فوتبال اروپا تبدیل شویم. هنوز با بهترین شدن فاصله داریم. بارسلونا هنوز به بهترین دوران خود نرسیده است و برای رسیدن به اوج باید صبر کنیم. الان دیگر هدف ما این است که به فینال راه یابیم. باید بگویم که خوشحال شدم که بایرن مونیخ هم توانست برابر حریف خود به پیروزی برسد چرا که دوست دارم خبرهای خوبی را درباره دوستانم بشنوم. گواردیولا توانایی های خود را ثابت کرد و الان دیگر باید منتظر قرعه بعدی باشیم.

او ادامه داد: من برای انتخاب ترکیب اصلی گزینه های زیادی دارم. می خواهم از تمام بازیکنانی که در اختیار دارم استفاده کنم. الان بارسلونا در سطح خوبی قرار دارد. امیدوارم که این بهترین دوران بارسلونا نباشد و در آینده بهتر از این هم ظاهر شویم. هنوز رقابت های لیگا سخت است و در لیگ قهرمانان اروپا نیز بازیهای سختی در انتظار ما است. در جام حذفی هم که اتلتیکو بیلبائو همیشه برای ما دردسرساز بوده است. ما در دیدار برابر پاری سن ژرمن ایده‌آل نبودیم چرا که بازی ایده‌آل در فوتبال وجود ندارد. تنها می توانم بگویم که بارسلونا برابر تیمی بزرگ بازی خوبی را به نمایش گذاشت و شایسته پیروزی نیز بود.

سرمربی آبی-اناریها پنجاهمین حضور خود را در این تیم تجربه کرد. او گفت: ۴۱ پیروزی، سه تساوی و ۶ شکست می تواند کارنامه خوبی برای من باشد اما این پیروزیهای زمانی می تواند ارزش داشته باشد که با جام همراه باشد. باید تا پایان فصل تلاش کنیم. قهرمانی در سه گانه رویای بزرگی برای ما است و همه می دانند که این کار سخت است چرا که در رقابت های لیگا باید با تیم بزرگی چون رئال مادرید رقابت کنیم، در جام حذفی بیلبائو را پیش رو داریم و در لیگ قهرمانان اروپا نیز باید به یکی از سه تیمی که هر کدام از آنها بسیار قوی هستند رقابت کنیم با این حال باید بگویم که من در بارسلونا بازیکنانی را در اختیار دارم که می توانند در هر دیداری پیروز شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.