عضو هیئت مدیره استقلال گفت: حوزه فعالیت من در استقلال اقتصادی است و افرادی چون مسعود معینی و منصور پورحیدری در مورد مسائل فنی صاحب‌نظر هستند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شاهرخ سبک‌دست در خصوص مشکلات مالی باشگاه استقلال و بحث‌هایی که در هیئت مدیره مطرح شد، گفت: با توجه به طولانی شدن صحبت اعضا در خصوص نتایج تیم فرصت کمی برای صحبت مسائل مالی به وجود آمد اما سعی مجموعه این است که این مشکلات حل شود. 

وی در مورد اینکه آیا او فردی فوتبالی است، گفت: من در حوزه اقتصادی فعالیت می‌کنم، فوتبال یک صنعت است و من در حوزه اقتصادی آن فعالیت می‌کنم. مطمئنا تلاش مجموعه این است که در اولین فرصت مشکلات مالی حل شود. 

سبک‌دست در خصوص ناراحتی بازیکنان از مشکلات مالی عنوان کرد: این موضوع حل خواهد شد اما زمان دادن برای حل این مشکل منوط به تعهداتی است که برخی ارگان‌ها و شرکت‌ها داده‌اند. ما تاکنون به عنوان اسپانسر باشگاه ۱۸ میلیارد تومان به باشگاه تزریق کرده‌ایم. 

عضو هیئت مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که در جلسه امروز موافق ماندن امیر قلعه‌نویی بود یا مخالف، تصریح کرد: افشارزاده در این زمینه بیشتر می‌تواند صحبت کند. من در مورد مسائل اقتصادی فعالیت می‌کنم و افرادی چون مسعود معینی و منصور پورحیدری هستند که صاحب نظر هستند.

وی در مورد برگشت خوردن چک ۸۰ میلیونی که در دستان او بود گفت: این چک برای شرکت دیگری است.

سبک‌دست بار دیگر با اشاره به مشکلات مالی استقلال خاطرنشان کرد: جلسه امروز هیئت مدیره بیشتر درباره نتایج تیم و چگونگی حمایت از مجموعه استقلال بود به همین خاطر به بحث‌های مالی کشیده نشد و در جلسه آینده در این زمینه صحبت خواهد شد. 

عضو هیئت مدیره استقلال ادامه داد: با باشگاه استقلال قرارداد ۲۰ میلیاردی داریم که تاکنون ۱۸ میلیارد را پرداخت کرده‌ایم.

وی در مورد اینکه سازمان لیگ برای استقلال سقف ۱۵ میلیاردی تعیین کرده بود، گفت: باشگاه از سازمان لیگ درخواست افزایش سقف داده بود و این را بدانید که این ۱۸ میلیارد تنها برای مسائل مربوط به این فصل نیست. باشگاه به بازیکنان گذشته و همچنین بازیکنان خارجی بدهی دارد که باید پرداخت شود. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.