سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی پس از برتری تیمش برابر وستهام از عملکرد باثبات شاگردان خود تمجید کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، مانوئل پیگرینی در پی برتری ۲ بر صفر شاگردانش برابر وستهام در هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس گفت: پیروزی در این بازی برای ما خیلی مهم و حیاتی بود. خیلی مهم بود که تیمی باثبات باشیم و بازی عالی را تا زمانی که داوید سیلوا دچار مصدومیت شد، به معرض نمایش گذاشتیم ولی پس از آن دچار نوعی سردرگمی شدیم. به هر حال ما تیم باثباتی در این بازی بودیم. در برخی بازی‌ها ما تنها در دقایقی ثبات لازم را داشتیم ولی در تقابل با وستهام در تمام طول بازی از ثبات لازم برخوردار بودیم.

وی همچنین در خصوص وضعیت هافبک اسپانیایی تیمش که در این بازی مصدوم شد، عنوان کرد: باید ببینیم که وضعیت داوید سیلوا چطور خواهد بود. او حالا در بیمارستان است و به نظرم به طور جدی از ناحیه گردن آسیب‌‌دیده است. به من خبر داده‌اند که داوید سیلوا اکنون در وضعیت بهتری است ولی باید منتظر بمانیم و از جدیت مصدومیت وی مطلع شویم.

داوید سیلوا در دقیقه ۷۵ بازی من‌سیتی - وستهام به خاطر برخورد شدیدی که با چیخو کویاته داشت، مجبور شد جای خود را به سمیر نصری بدهد و به علت شدت آسیب‌دیدگی‌‌اش به بیمارستان منتقل شد. پس از آزمایش‌هایی که روی سیلوا انجام شد، او در صفحه شخصی «توئیتر» خود نوشت: بی‌نهایت از پیام‌های حمایتی شما تشکر می‌کنم. تمامی آزمایش‌ها خوب پیش رفت و من حالا در خانه‌ام. مهم سه امتیاز این بازی بود که به دست آوردیم!

منچسترسیتی در حال حاضر با ۶۴ امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد. تیم‌های چلسی، آرسنال و منچستریونایتد هم به ترتیب با ۷۶، ۶۶ و ۶۵ امتیاز در رده‌های اول تا سوم این لیگ هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.