مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان می‌گوید نبودن خلعتبری در بازی مقابل پرسپولیس تصمیمی بر اساس اصول حرفه‌ای بوده است؛ هرچند ممکن بود تیمش از این تصمیم ضربه بخورد.
مهرزاد خلیلیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بازگشت محمدرضا خلعتبری به تمرین‌های تیم فوتبال سپاهان پس از مشکلاتی که بین او و باشگاه به وجود آمده بود، گفت: خلعتبری چهره‌ای حرفه‌ای و محبوب برای مردم و هواداران سپاهان است و در چندین برهه به سپاهان خدمت کرده. همچنین بازیکنی است که برای تیم ملی زحمات زیادی کشیده است. موضوع خاصی نبود. نبودن او در بازی مقابل پرسپولیس هم به این خاطر بود که اعلام کرد آمادگی حضور در آن بازی را ندارد و زمانی که به باشگاه آمد و طی صحبت‌هایی که با او کردیم، مسائل موجود حل شد. ضمن این که قرارداد او با سپاهان دو ساله است.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمی که برای نبودن خلعتبری در بازی مقابل پرسپولیس از سوی فرکی و خود خلعتبری گرفته شده بود، کاری حرفه‌ای بود یا خیر افزود: باشگاه همراه سرمربی خود است و گاهی باید تصمیم‌های لحظه‌ای گرفت. فرکی با شخص بنده درباره نبودن خلعتبری در بازی مقابل پرسپولیس صحبت کرده و مشورت‌های لازم انجام شده بود. این که این کار حرفه‌ای بود یا خیر موضوع بحث نیست. برخی از تصمیم‌ها به عهده سرمربی است؛ هر چند او با باشگاه مشورت لازم را خواهد داشت. به عنوان مثال اگر قرار باشد با یک بازیکن قراردادی منعقد شود یا اردویی برگزار شود‌، تصمیم اصلی با سرمربی است و زمانی که مشورت لازم انجام شد و باشگاه مصالح را در نظر گرفت، پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

وی ادامه داد: به هر حال فرکی بنا به اتفاقاتی که در تمرین‌ها و مسابقه‌ها افتاده بود، آن تصمیم را در مورد خلعتبری گرفت. باشگاه ما مثل تمام باشگاه‌های حرفه‌ای، اصولی دارد و قطعا به گونه‌ای عمل نمی‌کنیم که یک سال افول داشته باشیم و سال دیگر ظهور. ما کاملا بر اساس قواعد و اصول رفتار می‌کنیم.

خلیلیان در ادامه در واکنش به اینکه ممکن بود تیم سپاهان در این شرایط حساس به خاطر عدم حضور خلعتبری مقابل پرسپولیس ضربه بخورد، گفت: شاید ما از این موضوع ضربه می‌خوردیم اما مهم این است که روی اصول و قواعد کاری را انجام دهیم. در این زمینه هر تصمیمی گرفته شده، روی اصول حرفه‌ای بوده است. در حال حاضر هم خلعتبری به تمرین‌های تیم اضافه شده و آمادگی لازم را دارد.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در پایان با بیان این که زردپوشان برای ۴ بازی آینده خود از تمام سرمایه‌شان به ویژه از خلعتبری استفاده بهینه را خواهند کرد، درباره جایگاه سپاهان در پایان فصل خاطرنشان کرد: همیشه امیدوار به قهرمانی بوده‌ایم. همان طور که می‌دانید فوتبال همواره در التهاب و هیجان است. به همین خاطر در ۴ بازی آینده نبردهای سختی را پیش رو داریم و با توجه به نتایج هفته‌های اخیر و تمرین‌های تیم امیدوار به رسیدن به عنوان قهرمانی هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.