سرمربی اتلتیکو مادرید پس از برتری دو بر یک در زمین لاکرونیا اعلام کرد تیمش نتوانسته قاطعانه بازی را به سود خودش به پایان ببرد.
به گزارش ایسنا، روخی‌بلانکو در هفته سی و دوم لیگا اسپانیا موفق شد در خانه دپورتیوو لاکرونیا با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

آنتونی گریزمان در دقیقه‌های ۵ و ۲۲ برای اتلتیکو مادرید گلزنی کرد. تنها گل دپورتیوو لاکرونیا را هم اوریول ریرا در دقیقه ۷۸ وارد دروازه تیم میهمان کرد. اتلتیکو مادرید با این پیروزی شمار امتیازهایش را به ۶۹ رساند تا همچنان در رتبه سوم جدول رده بندی قرار داشته باشد. دپورتیوو نیز با ۲۸ امتیاز رتبه هجدهم را در اختیار دارد.

دیگو سیمئونه در مورد این دیدار گفت: نیمه نخست خیلی خوب بودیم و با نمایش قدرتمندی که داشتیم دو بار دروازه حریف را باز کردیم. درست است که نتیجه دو بر یک نمی‌تواند یک پیروزی قاطع باشد اما فکر هم نمی‌کنم تیم حریف برای باز کردن دروازه ما اشتیاق زیادی از خود نشان داده باشد. گل‌هایی که در ابتدای بازی به ثمر رساندیم به ما این اجازه را داد که بتوانیم کنترل بهتری بر زمین داشته باشیم. اگر می‌توانستیم در نیمه نخست گل‌های بیشتری بزنیم، شرایط بهتری می‌داشتیم. در نیمه دوم هم باید تلاش می‌کردیم تا از شانس‌هایی که روی دروازه حریف ایجاد کردیم، استفاده بهتری ببریم.

سیمئونه در ادامه عنوان کرد:‌ به نظر من تیمی که ویکتور سانچس ساخته، خیلی خوب است. آنها تیمی تهاجمی هستند و همواره برای رسیدن به دروازه حریف تلاش می‌کنند. بازیکنان دپورتیوو در کلاس بالایی فوتبال را بازی می‌کنند اما گل‌هایی که ما در ابتدای بازی وارد دروازه‌شان کردیم موجب شد تا آنها نتوانند برنامه‌هایی که داشتند را در زمین پیاده کرده و بازی را آن طور که می‌خواستند پیش ببرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.