کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

علی دایی که برای بازدید از مجموعه های ورزشی باشگاه استوک سیتی و برای قرارداد استعدادیابی به این کشور رفته است ، به جای تماشای بازی منچستر و چلسی به بازدید ورزشگاه استوک سیتی رفت.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ گشت و گذار دور دنیا و دیدارهای ورزشی یا عام المنفعه و یا اقتصادی ، این کسب و کار این روزهای علی دایی است. او یا به دعوت فیفا و ای اف سی به دور دنیا می رود ، یا مثل این بار به ازای قراردادی ورزشی به عنوان سفیر آسیایی یک شرکت ورزشی نقل و انتقالات بازیکن و تجهزیات ورزشی به سفر لندن می رود. دایی در این سفر البته خیلی دوست داشت بازی تیم های چلسی و منچستر یونایتد را از ورزشگاه اسمفورد بریج ببیند اما این اتفاق برایش نیفتاد و به ناچار به ورزشگاه استوک سیتی رفت. البته قرار شده او بزودی به باشگاه منچستر برود و از این باشگاه دیدن کند اما نتوانست بازی این تیم و چلسی را از نزدیک ببیند.

۴۱۴۱

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.