کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان می‌گوید هر چند تیم​مان خسته است ولی برای بازی با السد‌قطر اعتماد به نفس لازم را داریم.
دراگان اسکوچیچ در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خوزستان، درباره آمادگی تیمش پیش از دیدار با السد قطر، اظهارکرد: در حال حاضر فکر می​کنم ما خیلی خسته هستیم ولی با توجه به بازی​هایی که در لیگ برتر انجام داده​ایم و نتایجی که کسب کرده​ایم، به نظرم اعتماد به نفس لازم را داشته باشیم.



وی در ارزیابی​اش از تیم السدقطر، گفت: با توجه به این‌که تیم السد هر ساله در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد به تبع تجربه این تیم نسبت به ما بیشتر است. السدقطر، تیم بسیار با کیفیتی است و ما هم سعی می​کنیم با کیفیت​هایی که داریم با این تیم مقابله کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که با توجه به نتایجی که تا این هفته از مسابقات در لیگ قهرمانان آسیا به دست آورده​اید، آیا شانسی برای صعود از گروه برای خود قائل هستید؟ عنوان‌کرد: سعی و کوشش خودمان را با خوش‌بینی بسیار خواهیم کرد و ان​شاالله که بتوانیم بازی با السد قطر را به خوبی پشت سر بگذاریم.

وی در پایان درباره پیروزی تیمش مقابل نفت‌مسجدسلیمان، خاطرنشان‌کرد: با توجه به این‌که فواصل بازی‌های‌مان کم است، خسته بودیم ولی از نتیجه و بازی‌ای که انجام شد راضی هستم.

تیم فولادخوزستان در هفته پنجم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۳۰ روز سه‌شنبه (یکم اردیبهشت‌ماه) میهمان السدقطر است. فولادی‌ها در حال حاضر با سه امتیاز در قعر جدول گروهC این مسابقات قرار دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.