کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

میانگین گل زده شده در هفته بیست و ششم لیگ برتر در دو فصل گذشته بی‌سابقه بوده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ، در هفته بیست و ششم لیگ برتر ۲۸ گل از خط دروازه‌ها گذشت که میانگین ۳.۵ گل در هر مسابقه به ثبت رسید. این میانگین گل در دو فصل گذشته بی‌سابقه بود و رکورد جدیدی در این فصل و فصل گذشته به ثبت رسید.

 از سوی دیگر اینکه ۵-۶ تیم در صدر جدول شانس قهرمانی دارند و ۵-۶ تیم هم در انتهای جدول در خطر سقوط هستند نشانه‌ای دیگر از جذابیت و پویایی لیگ برتر ایران است.

در دوره‌های گذشته لیگ برتر هفته‌هایی که در آن ۲۸ گل یا بیشتر از خط دروازه‌ها گذشته است به شرح زیر است:

لیگ سوم؛ هفته اول :۳۱ گللیگ چهارم؛ هفته شانزدهم:۲۹ گللیگ پنجم؛ هفته اول: ۲۹ گل، هفته بیست و چهارم : ۲۹ گل، هفته سی‌ام : ۳۳ گللیگ ششم؛ هفته بیستم : ۳۱ گللیگ هفتم؛ هفته بیست و هفت : ۲۹ گللیگ هشت؛ هفته هفتم:۲۸ گل، هفته هشتم:۲۸ گل، هفته دهم:۳۰ گل، هفته دوازدهم:۳۴ گل، هفته چهاردهم:۳۲ گللیگ نهم؛ هفته هفتم:۲۹ گل، هفته هشتم:۲۹ گل، هفته یازدهم:۲۹ گل، هفته شانزدهم:۳۲ گل، هفته بیست و شش:۳۳ گل،هفته سی‌ام:۳۰ گللیگ دهم؛ هفته چهارم : ۲۸ گل، هفته هفدهم: ۳۰ گل، هفته بیست و نهم:۳۱ گل، هفته سی و یک : ۳۰ گللیگ یازدهم؛ هفته پنجم : ۳۶ گل، هفته ششم: ۲۸ گللیگ دوازدهم؛ هفته بیست و یک:۲۸ گل، هفته بیست و هشت:۳۱ گل

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.