مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: در روز بدشانسی‌مان مقابل استقلال قرار گرفتیم و بازی مساوی شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرزاد حاتمی پس از تساوی یک بر یک ملوان برابر استقلال در خصوص این بازی اظهار داشت:‌ بازی خوب و سرتاسر هجومی بود. ما بدشانسی آوردیم که نتوانستیم پیروز شویم. چرا که در تمام طول بازی برتر از حریف بودیم. فکر می‌کنم در روز بدشانسی‌مان با استقلال مساوی کردیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا ملوان در لیگ برتر می‌ماند یا خیر، گفت: صد در صد در لیگ می‌مانیم. نتایج بد هفته‌های اخیرمان هم به دلیل فشردگی مسابقات و خستگی بازیکنان بود. بدون شک در هفته‌های آینده نتایج خوبی می‌گیریم و در لیگ می‌مانیم.

مهاجم تیم فوتبال ملوان در خصوص اظهاراتش در مورد قلعه‌نویی گفت: قلعه‌نویی زحمت زیادی برای من کشیده و احترام خاصی برایش قائل هستم. وی به من می‌گفت به تیمی قول نده و به استقلال بیا. من از فولاد به استقلال آمدم و جام جهانی را از دست دادم و حتی بعد از آن یحیی گل‌محمدی بارها از من خواست به ذوب‌آهن بروم اما من در جوابش گفتم به خاطر مادرم می‌خواهم در تهران بمانم. قلعه‌نویی به من می‌گفت جایی قول نده و من این کار را کردم اما لحظه آخر گفت که من را نمی‌خواهد.

حاتمی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا امروز برای موفقیت تیمش تلاش می‌کرد یا اثبات خودش به قلعه‌نویی، تصریح کرد: امروز می‌خواستیم برای تیمم مفید باشم اما همیشه برخی موارد وجود دارد که به انسان انگیزه مضاعف می‌دهد و امروز همان انگیزه موجب شد که عملکرد خوبی داشته باشم.

وی ادامه داد: در آخر بازی هم به سمت قلعه‌نویی رفتم و به وی خسته نباشید گفتم اما وی جوابم را نداد. فکر می‌کنم این کار قلعه‌نویی کم‌لطفی است اما وی زحمت زیادی برای من کشیده است و من چیزی از او به دل نمی‌گیرم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.