سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: یک امتیازی که مقابل راه‌آهن کسب کردیم به درد ما می‌خورد اما برای تیم حریف مؤثر نخواهد بود.
به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی پس از تساوی ۲ بر ۲ استقلال خوزستان مقابل راه‌آهن اظهار داشت: بازی خوبی بود، هر دو تیم برای بردن وارد میدان شده بودند، در نیمه اول ما تحت تأثیر استرس بازیکنانمان قرار گرفته بودیم، اما در نیمه دوم شرایطمان بهتر شد و توانستیم عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نیاز به امتیاز داشتیم، در نیمه دوم هم به بازیکنان گفتم چیزی برای از دست دادن ندارند و باید تمام تلاش خود را انجام دهند. ما تلاش می‌کردیم تا مقابل راه‌آهن به برتری برسیم، اما متأسفانه روی همان کار تیمی که حریف را آنالیز کرده بودیم و در این سه چهار روز کار کردیم، گل دریافت کردیم.

سرمربی استقلال خوزستان تأکید کرد: مساوی به درد ما می‌خورد، اما به درد راه‌آهن نمی‌خورد. همان فاصله‌ای که ما پیش از بازی با آنها داشتیم حفظ شد.

ویسی در مورد اعتراض کادر فنی راه‌آهن به قضاوت داور یادآور شد: من به نظر فرهاد کاظمی ا حترام می‌گذارم، معتقدم داوری اشتباه تأثیرگذاری نداشت و به ضرر تیمی سوت نزد.

وی در مورد ادامه وضعیت تیم استقلال خوزستان گفت: ۲۶ هفته از لیگ گذشته و ما در رده یازدهم و دوازدهم قرار داشتیم و چند هفته باقی‌مانده هم سعی می‌کنیم همین شرایط را حفظ کنیم حتی برای رسیدن به رده‌های بالاتر سعی خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.