مدافع تیم فوتبال سپاهان با اشاره به صحنه جنجالی دیدار با پرسپولیس گفت: شاید اگر طارمی خودش را نمی‌انداخت من پنالتی می‌کردم.
وریا غفوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص پیروزی ۲ بر یک سپاهان مقابل پرسپولیس که منجر به بازگشت این تیم به جمع مدعیان قهرمانی شد، اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم در دومین بازی پی در پی که از حریف عقب افتاده بودیم به بازی برگردیم. این دو برد مقابل تراکتورسازی و پرسپولیس هم از نظر جدولی و هم از نظر روحی و روانی کمک زیادی به ما کرد.

وی افزود: پیش از بازی با تراکتورسازی تمام بازیکنان تیم به همراه حسین فرکی جمع و هم قسم شدیم که در این ۶ بازی باقی‌مانده هرچیزی داریم بگذاریم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. در دو بازی ابتدایی همینطور بوده و خیلی خوب کار کردیم و فقط در نیمه اول بازی مقابل پرسپولیس خوب نبودیم. در نیمه دوم بهتر از این تیم بازی کردیم و خوشبختانه توانستیم به پیروزی هم برسیم.

مدافع سپاهان درباره قضاوت علیرضا اکبریان که بسیار پر حرف و حدیث بود، گفت: من نمی‌توانم در خصوص داوری چیزی بگویم اما حرف و حدیث در این خصوص زیاد است. فیلم بازی را ندیده‌ام اما شنیدم که داور یک پنالتی پرسپولیس را نگرفته و گل ما هم سالم بود که ناسالم اعلام کرد. کارشناسان هم گفته‌اند در نیمه اول در صحنه‌ای که هادی نوروزی روی شهاب گردان خطا کرد باید اخراج می‌شد اما بازهم همه چیز را باید به دست کارشناسان سپرد.

«در صحنه پنالتی گرفته نشده پرسپولیس با طارمی برخورد داشتی، به نظر خودت خطایی مرتکب شدی؟» وی در این خصوص گفت: به خدا نمی‌دانم در آن صحنه چه اتفاقی افتاد و هنوز فیلم بازی را ندیده‌ام. در آن لحظه آنقدر فشار بالا بود که نفهمیدم چه شد اما طارمی به یکباره تغییر مسیر داد و جلوی من آمد. همان موقع احساس کردم که طارمی خودش را انداخت هرچند یک عکس دیدم که دست من پشت طارمی است اما واقعاً با دستم فشاری نیاوردم. شاید اگر طارمی خودش را نمی‌انداخت من پنالتی می‌کردم. باز هم کارشناسان داوری باید درباره این صحنه نظر بدهند.

غفوری درباره اینکه کارشناسان معتقدند خوش شانسی سپاهان این است که او به همراه احسان حاج‌صفی در سمت راست و چپ سپاهان هستند که این تیم قدرتمند عمل می‌کند، خاطرنشان کرد: احسان در این بازی یک خط جلوتر و در هافبک چپ بازی کرد اما من در پست دفاع راست بازی کردم. انتظاری که از خودم دارم را نتوانسته‌ام در سپاهان برآورده کنم و نمی‌دانم چرا اینگونه شده است. با این حال در مجموع از عملکردم راضی هستم اما باید خیلی خیلی بهتر از این کار کنم. مصدومیتی هم که داشتم کمی تأثیرگذار بوده و امیدوارم در ۴ بازی باقی مانده انتظاری که خودم از خودم دارم را برآورده کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، گفت: همیشه تیمی که در صدرجدول قرار دارد و چند امتیاز جلوتر از سایر رقباست، بیشترین شانس را دارد. تراکتورسازی شانس بیشتری از سایر تیم‌ها دارد و بعد از آنها نفت، تیم ما به همراه فولاد شانس‌مان بیشتر است. با این حال سرنوشت قهرمانی دست تراکتورسازی است، چون همه چیز دست خود آنهاست. باید به فکر بازی‌های خودمان باشیم، بازی‌های باقی مانده را با پیروزی پشت سر بگذاریم و منتظر لغزش حریفان باشیم.

مدافع تیم ملی در ادامه گفت‌وگو با تسنیم درباره داستان ادامه‌دار کی‌روش و تیم ملی تصریح کرد: تا جایی خبر دارم اعلام شده کی‌روش در تیم ملی می‌ماند اما باز هم حرف و حدیث به وجود آمد که او می‌خواهد برود. واقعاً نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد و آنقدر حرف و حدیث به وجود آمده که همه چیز پیچیده شده است. خودم دوست دارم کی‌روش بماند و به تیم ملی کمک کند.

غفوری تأکید کرد: این اتفاقات برای همه بد است. وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال، کادرفنی تیم ملی، بازیکنان، هواداران و ... همه از این اتفاقات ضربه می‌خورند و به نظرم باید تصمیمی به موقع و درست گرفته شود. هر کسی که دوست دارد علیه کی‌روش مصاحبه می‌کند و یک عده موافق و مخالف تشنج ایجاد می‌کنند. اگر فدراسیون فوتبال واقعاً می‌خواهد کی‌روش را نگه دارد بهتر است زودتر تصمیم بگیرد، اگر هم می‌خواهند تصمیم دیگری اتخاذ کنند راحت این موضوع را اعلام کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.