سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان اعتقاد دارد تیم او به اندازه‌ای قدرتمند است که بتواند در مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی در ۲۰۱۵ به قهرمانی برسد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران خود را آماده حضور در مسابقات جام جهانی این رشته ورزشی می‌کند که قرار است بین تاریخ‌های ۹ تا ۱۹ جولای ۲۰۱۵ (۱۸ تا ۲۸ تیر ۹۵)‌ به میزبانی پرتغال برگزار شود. این ششمین حضور ملی‌پوشان کشورمان در این تورنمنت معتبر خواهد بود.

مارکو اوکتاویو، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در گفت‌و‌گو با سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) گفت: باید برای کسب عنوان قهرمانی جام جهانی تلاش کنیم. ما تیم قدرتمندی را در اختیار داریم و این را در گذشته نشان داده‌ایم. در دوره قبلی جام جهانی فوتبال ساحلی به مرحله یک چهارم نهایی رسیدیم، جایی که حتی می‌توانستیم روسیه، قهرمان جهان را شکست دهیم. پس از آن هم در مسابقات جام بین‌قاره‌ای موفق به شکست روسیه و برزیل شدیم و به قهرمانی رسیدیم. در این دوره از مسابقات هم باید نام خودمان را در بین مدعیان کسب عنوان قهرمانی قرار دهیم.

سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در ادامه صحبت‌هایش تصریح کرد: فوتبال ساحلی در ایران پیشرفت خوبی داشته و لیگ این رشته ورزشی در ایران استاندارد است. ایران بازیکنان خوبی دارد، بازیکنانی که مستعد بوده و به دنبال یادگیری هستند. به شخصه تلاش می‌کنم تا فلسفه خودم را به آنها تحمیل کنم و باعث پیشرفت‌شان در زمان شروع مسابقات شوم.

اوکتاویو در پایان عنوان کرد: بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران حالا خیلی حرفه‌ای‌تر شده‌اند و تنها کاری که باید انجام بدهیم این است که آماده‌سازی مناسبی برای مسابقات جام جهانی داشته باشیم. چند هفته پیش از مسابقات جام جهانی پیش‌رو،‌ بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های اروپایی و آمریکای جنوبی برگزار خواهیم کرد تا با بهترین شکل فیزیکی ممکن وارد پرتغال شویم. باید بر این باور باشیم که در جام جهانی شانس قهرمانی داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.