سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: ذوب‌آهن توانسته با هدایت گل‌محمدی به اوج بازگردد و فردا یک فینال زودرس و زیبا را شاهد خواهیم بود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، علیرضا منصوریان عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با ذوب‌آهن اظهار داشت: خوشحالم مربی‌هایی مانند من و گل‌محمدی سرمربی تیم‌های لیگ برتر شدیم و توانسته‌ایم نتایج قابل قبولی کسب کنیم و می‌دانم نسل فوتبال ۲۰۰۶ می‌توانند مربی‌های خوبی در سال ۹۸ باشند و سکان‌دار اکثریت تیم‌های لیگ برتری باشند.

وی درباره بازی فردا افزود: جدا از بازی فردا ذوب‌آهن روند خوبی داشته و این مهم به دلیل اعتماد راسخ آذری به این مربی بوده است. ذوب‌آهن توانسته به اوج بازگردد و فردا یک فینال زودرس و زیبا را شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم نفت تهران با تمجید از گل‌محمدی این مربی را یک مربی بااستعداد دانست و گفت : هر مربی در هر تیمی بازیکن‌سازی می‌کند و گل‌محمدی جوانان خوبی به لیگ معرفی کرد که مهمترین آنها سعید لطفی بوده است. بنده قبلا تیم امید بوده‌ام و از این تیم ۷ بازیکن در نفت توپ زده‌اند.

وی درباره موفقیت خود در تیم نفت توضیح داد: بنده کسی نیستم که بگویم تمام زحمات را کشیده‌ام و در فصل گذشته گل‌محمدی عملکرد خوبی داشته است و ۵۰ تا ۶۰ درصد تیم به خاطر عملکرد یحیی گل‌محمدی بوده است ولی باید گفت موفقیت اصلی را باشگاه نفت در ۱۰ سال گذشته پایه‌گذاری و چندین سال برای نفت امروز برنامه‌ریزی کرده است.

منصوریان درباره اینکه آیا تیمش قهرمان لیگ می‌شود یا خیر، تصریح کرد: من تا به حال درباره قهرمانی صحبت نکرده‌ام و در کورس قهرمانی بودن موفقیت باشگاه است و باید بگویم تمام تیم‌هایی که بیش از ۴۲ امتیاز داردند مدعی قهرمانی هستند و بنده خوشحالم که قهرمان لیگ همچون فصل گذشته در دقیق بایانی مشخص می‌شود ولی لیگ ما هنوز از نظر سخت‌افزاری شرایط خوبی ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.