سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان می‌گوید صحنه پنالتی بازی با استقلال برای همه تعجب‌آور بود.
به گزارش ایسنا منطقه اصفهان، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت تهران اظهار کرد: یک بازی حساس پیش رو داریم. خوشحالم که تیمم به این شرایط رسیده است. بازی‌های مهمی در پیش داریم و این بازی‌ها به ما انگیزه می‌دهند که خود را جزو تیم‌های صدر جدول ببینیم و هر موفقیتی که تیم ما کسب کند، برای تمام کادر و بازیکنان است.

وی با اشاره به اینکه تیمش در دو بازی گذشته خوب نتیجه نگرفته تصریح کرد: در دو بازی گذشته دو تساوی کسب کردیم که این برای تیم ما بسیار بد بود و بازی فردا مقابل صدرنشین است که اهمیت زیادی دارد و با توجه به اینکه نفت تهران به سختی امتیاز می‌دهد،‌ مهاجمان‌مان کار سختی را در پیش دارند ولی در بازی فردا به دنبال سه امتیاز هستیم.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان درباره صحنه مشکوک تیمش در بازی مقابل استقلال تهران توضیح داد: این صحنه برای همه تعجب‌آور بود و متاسفانه آقای حق‌وردی داوری خوب خود را با سوتی که زد زیر سوال برد و در این لحظه‌های حساس انتظار می‌رود در انتخاب داوران دقت بیشتری شود که این گونه مسائل تکرار نشود.

وی درباره غیبت مسعود حسن‌زاده بازیکن تاثیرگذار خود در بازی فردا اظهار کرد: در غیاب حسن‌زاده تیم ما تغییر سیستم خواهد داد و قطعا در ترکیب بازی فردا بازیکنی را جایگزین خواهیم کرد که بتواند وظایف این بازیکن را به خوبی انجام دهد و بتواند در ضربات ایستگاهی تیم حریف به خوبی سرزنی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.