سرمربی موناکو در واکنش به پنالتی مشکوک برای یوونتوس اظهار داشت: نتیجه بازی درپی تصمیم ناصحیح داور رقم خورد.
به گزارش خبرگزاری فارس، دیشب و در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا دو دیدار برگزار شد؛ یکی میان یوونتوس و موناکو که با تک گل میزبان ایتالیایی به پایان رسید و دیگری هم میان دو تیم همشهری اتلتیکو مادرید و رئال مادرید که بدون گل به پایان رسید.

آرتور ویدال با گل از روی نقطه پنالتی ای که در نیمه دوم به ثمر رساند، در خانه‌اش موناکو را با یک گل شکست داد و بدین ترتیب، تیم پرانگیزه موناکو را روی لبه تیغ قرار داد. تک گل را ویدال زد، در حالی که در فصل جاری، چند پنالتی را به هدر داده بود.

اما در رابطه با پنالتی دیشب، انتقاداتی هم بود؛ آندری راگی مدافع موناکو به شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت گفت: آن برخورد در خارج از ناحیه جریمه رخ داده بود؛ ما می‌توانیم آن را بحث و بررسی کنیم.

لئوناردو ژاردی سرمربی جوان موناکو هم از این پنالتی در کنفرانس مطبوعاتی انتقاد کرد: نتیجه این بازی درپی تصمیم ناصحیح داوران رقم خورد. نتیجه منصفانه نیست. آن‌چه حاصل آمد، انعکاس منطقی از آن‌چه در زمین رخ داد، نیست.

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس که از قبل پیش‌بینی کرده بود بازی ای خسته کننده در انتظار است، و در واقع اشتباه کرد، گفت: بازی خوبی بود. نظر به این‌که در خانه گل نخوردیم، تصور دارم به امتیاز بزرگی دست یافتیم. باید اقرار کنم که موناکو تیم بسیار خوبی است؛ تیمی که به خوبی سازمان دهی شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.