سرمربی جدید پرسپولیس گفت که این تیم باید به بردن عادت کند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: «همه جای دنیا متداول است که وقتی یک مربی سر کار می آید دستیارانش را خودش بیاورد. هر مربی فلسفه کاری خودش را دارد و اگر بخواهد با بقیه مربیان آشنا شود زمان می رود. اینکه من مربیان پرسپولیس را عوض می کنم به خاطر عدم اعتماد نیست.»

او درمورد اینکه چرا پرسپولیس نتیجه نمی گیرد گفت: «ما یک مسابقه خوب در خوزستان برگزار کردیم. اینکه نتیجه نگرفتیم خیلی اتفاقی بود. ولی در مسابقه با النصر عربستان همه ما امید زیادی به برد داشتیم. ما تازه آمده ایم و امیدواریم که در مدت کوتاهی شرایط تیم بهتر شود.»

برانکو درمورد بازی با سپاهان گفت: «بازی سختی داریم. از رقابت پرسپولیس و سپاهان اطلاع دارم. این بازی حساس تر از بازی با استقلال است. سپاهان در ۴-۵ سال گذشته نتایج خوبی گرفته و همیشه بین سه تیم اول جدول هستند. ما باید برای قهرمانی بجنگیم و به جام باشگاه های آسیا صعود کنیم.امیدوارم کسب برد برای ما یک عادت بشود.»

او ادامه داد: «پرسپولیس در آسیا شانس زیادی برای رسیدن به مرحله بعد دارد. این یکی از تکالیفی است که مدیر باشگاه به من داده. قول می دهم پرسپولیس خوب نتیجه بگیرد و از گروهش صعود کند. امیدوارم طی یک ماه آینده توان تیم را بالا ببریم.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.