مدافع ایتالیایی تیم فوتبال یوونتوس هر ۲ مربی فعلی و پیشین بانوی پیر را در موفقیت‌های اخیر تیمش تأثیرگذار می‌داند که البته هر کدام آنها به یک شیوه باعث اوج‌گیری بیانکونری شده‌اند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ بارزالی، معتقد است هم ماسیمیلیانو آلگری، مربی فعلی یوونتوس و هم آنتونیو کونته، سرمربی پیشین بیانکونری در موفقیت‌های راه‌راه‌پوشان تورین سهیم بوده‌اند به این نحو که که اولی در بُعد روانی و دومی در بُعد فنی باعث پیشرفت تیم شده‌اند.

یوونتوس در ۳ فصل گذشته که کونته هدایتش را بر عهده داشت، ۳ اسکودتوی پیاپی و یک قهرمانی در سوپرجام ایتالیا کسب کرد و در لیگ قهرمانان اروپا نیز به مرحله یک چهارم نهایی رسید. بانوی پیر در این فصل هم با هدایت ماسیمیلیانو آلگری، در آستانه کسب چهارمین اسکودتوی متوالی قرار گرفته و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کرده است.

بارزالی، مدافع میانی یوونتوس در این خصوص به نشریه استمپای ایتالیا گفت: آلگری بار مسئولیت ما را نسبت به گذشته بیشتر کرده است. کونته برای ما نقش یک انگیزه دهنده و مشوق را داشت اما آلگری روی تاکتیک‌ها و مدیریت فردی بازیکنان کار کرده است و در رسیدن تیم به جایگاه فعلی‌‌اش تأثیر گذار بوده است.

بارزالی افزود: قطعاً کار گروهی و تیمی ما پیشرفت داشته است چون در اولین فصل‌ ترکیب ما قدرت فعلی را نداشت اما با این حال قهرمان شدیم. آن سال کونته با قدرت روانی که به ما داد سبب موفقیت‌مان شد. یووه فعلی نمی‌تواند بدتر از یوونتوس بزرگ‌ دهه‌های اخیر باشد. اگر شما به اندازه کافی قوی باشید نتایج خود همه چیز را درباره وضعیت‌تان خواهد گفت.

بارزالی و هم‌تیمی‌هایش فرداشب (سه‌شنبه) در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان موناکوی فرانسه هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.