مهاجم آرژانتینی بانوی پیر فاش کرد که در ادامه دوران بازیگری خود به تیمی ملحق خواهد شد که به آن به دنیای فوتبال معرفی شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلوس توس ۳۱ ساله که در سال ۲۰۰۶ آرژانتین را به مقصد وستهام ترک کرد و پس از آن برای منچستریونایتد، منچسترسیتی و یوونتوس توپ زد، تا سال ۲۰۱۶ با بانوی پیر قرارداد دارد و گفته می‌شود پس از پایان کارش در تورین به وطن خود بازمی‌گردد. او پیش از این به تمایل خود برای بازی مجدد در اولین باشگاه حرفه‌ای دوران بازیگری‌اش اعتراف کرده بود و امروز (دوشنبه) بار دیگر بر آن تأکید کرد.

وی در این باره به نشریه رپوبلیکا گفت: من و تمام اعضای خانواده‌ام طرفدار بوکا جونیورز هستیم و من می‌خواهم یک بار دیگر بازی در پیراهن بوکا تجربه کنم. نمی‌دانم این اتفاق چه زمانی رخ خواهد داد اما من به آرژانتین باز خواهم گشت. سال‌هاست که در اروپا بازی می‌کنم و احساس می‌کنم نیاز دارم دوباره در کنار خانواده‌ام باشم. دلم برای پدر، مادر و برادرم تنگ شده است.

توس ادامه داد: از کسی ناراضی نیستم چون اینجا همه با من رفتار خوبی داشته‌اند اما ذهنیت من آرژانتینی است و می‌خواهم به بوئنس آیرس برگردم. البته می‌دانم شاید برخی دوست داشته باشند به جای اینکه به آرژانتین برگردم، خانواده‌ام به تورین بیایند. من تورین را دوست دارم اما فکر می‌کنم دوران حضورم در اینجا به پایان رسیده است. من اهل خانواده هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.