در آخرین روز از رقابت‌های هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران چهار تیم مدعی به مصاف یکدیگر می‌روند و در آخرین بازی هم پرسپولیس با هدایت برانکو ایوانکوویچ به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.
به گزارش ایسنا، هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر با سه بازی روز یکشنبه به پایان می‌رسد.

نفت تهران – فولاد خوزستان

شاگردان علیرضا منصوریان بعد از پیروزی دلچسبی که برابر الشباب عربستان به دست آوردند، با روحیه‌ای مضاعف و انگیزه‌ای بالاتر خودشان را برای دیدار با فولاد آماده می‌کنند. روحیه آنها و البته انگیزه برای حفظ صدر جدول کمک می‌کند تا هر سه امتیاز مصاف با فولاد را به دست آورند؛ فولادی که هفته گذشته استقلال را شکست داد اما با سه غایب به مصاف نفت می‌رود. یوسف وکیا و امید خالدی محرومان این تیم هستند و مهرداد جماعتی به دلیل مصدومیت نمی‌تواند فولاد را همراهی کند. همچنین بدرلو حضورش در این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

کسب یک امتیاز برای فولاد می‌تواند نتیجه مناسبی باشد. آنها با این یک امتیاز به رسیدن به سهمیه آسیایی امیدوار باقی می‌مانند.

محمدامین حاج‌محمدی تنها محروم تیم زردپوش تهرانی است و علیرضا منصوریان با دستی بازتر می‌تواند تیمش را راهی این مصاف کند؛ مصافی که پیروزی در آن نفتی‌ها را یک قدم دیگر به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک می‌کند.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی به پایان رسیده است.

سپاهان – تراکتورسازی

مصاف زردپوشان اصفهانی و تراکتورسازی همیشه جذاب بوده و معمولا بازی‌های زیبایی از سوی دو تیم به معرض نمایش گذاشته شده است. سپاهانی‌ها در این دیدار محکوم به کسب سه امتیاز هستند وگرنه فاصله این تیم با صدر جدول بیشتر خواهد شد و آنها عملا برای دومین سال متوالی شانس حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را از دست می‌دهند. هفته گذشته سپاهانی‌ها بعد از شکست ناباورانه برابر صبای قم وارد حاشیه شدند و تماشاگران اصفهانی علیه کادر فنی این تیم شعارهایی را سر دادند.

در آن سوی میدان شاگردان تونی اولیویرا به دنبال حفظ رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی با این سرمربی پرتغالی هستند. آنها سایه به سایه نفت تهران را تعقیب می‌کنند و امیدوارند با لغزش نفت در یکی از بازی‌ها صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر شوند.

سپاهان در این دیدار از سه بازیکن موثرش نمی‌تواند استفاده کند و همین مسئله فرصت خوبی برای تراکتورسازان ایجاد می‌کند. رحمان احمدی، محمدرضا خلعتبری و سعید قائدی‌فر سه محروم سپاهان در این دیدار هستند و برای تراکتورسازی شاهین ثاقبی و سامان نریمان جهان به دلیل محرومیت نمی‌توانند به میدان بروند.

دیدار رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسیده است.

استقلال خوزستان – پرسپولیس

شاید این از بدشانسی شاگردان عبدالله ویسی باشد که زمانی به مصاف پرسپولیس می‌روند که این تیم با تغییرات در کادر فنی‌اش با روحیه و سبکی متفاوت به مصاف آنها می‌رود. سرخ‌ها با حضور گسترده تماشاگران‌شان موفق شدند النصر عربستان را شکست دهند که این مسئله به روحیه آنها در این دیدار کمک شایانی می‌کند.

این دیدار اولین حضور برانکو به صورت رسمی در راس کادر فنی پرسپولیس است. هواداران این تیم به نتیجه گرفتن پرسپولیس در این دیدار امیدوارند؛ دیداری که اگر پرسپولیس در آن امتیاز از دست دهد، آنها را یک قدم دیگر به تیم‌های پایین جدولی نزدیک می‌کند. به عبارت دیگر پیروزی سرخپوشان در این دیدار می‌تواند آنها را در میانه‌های جدول حفظ کند اما شکست در این دیدار کار سرخپوشان را در ادامه لیگ دشوارتر می‌کند.

دیدار رفت دو تیم با برتری ۲ بر یک سرخپوشان پایتخت به پایان رسیده است.

تابلوی اعلانات سه دیدار روز یکشنبه لیگ برتر:

نفت تهران – فولاد خوزستان، ساعت ۱۷:۳۰

سپاهان – تراکتورسازی، ساعت ۱۷:۳۰

استقلال خوزستان – پرسپولیس، ساعت ۱۹

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.