هافبک تیم فوتبال ذوب آهن گفت که اگر تیمش هفته آینده مقابل تیم نفت تهران پیروز شود، می‌تواند سهمیه آسیایی را کسب کند.
به گزارش ایسنا، قاسم دهنوی درباره شرایط ذوب‌آهن برای کسب سهمیه آسیایی پس از تساوی مقابل استقلال تهران گفت: هفته آینده یک بازی سرنوشت‌ساز مقابل نفت تهران داریم و اگر در آن بازی پیروز شویم، می‌توانیم سهمیه آسیایی را به راحتی کسب کنیم.

وی همچنین درباره تساوی امشب تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: خدا را شکر با اینکه برای گرفتن سه امتیاز به تهران آمده بودیم، توانستیم یک امتیاز از این بازی کسب کنیم. فکر می‌کنم تساوی مقابل استقلال در تهران نتیجه چندان بدی نباشد.

دهنوی درباره رقابت ذوب آهن و استقلال برای کسب سهمیه آسیایی در ادامه مسابقه‌های لیگ گفت: ما در دو هفته آینده بازی‌های سختی را مقابل نفت و فولاد در پیش داریم اما بازی با نفت که در خانه خودمان است، خیلی سرنوشت‌ساز است و باید برای گرفتن سهمیه در آن بازی پیروز شویم.

هافبک ذوب آهن با اشاره به تشویق شدن بازیکنان تیمش از سوی هواداران استقلال خاطرنشان کرد: از نظر شما آیا بازی زیبا تشویق ندارد؟ هرچند که هواداران استقلال از بازی تیمشان دلخور بودند ولی فکر می‌کنم تیمی که با بازیکنانی جوان در دو جام مدعی است، شایسته تشویق است. استقلال در این بازی تیم همیشگی نبود اما ذوب آهن هم تیم یکی - دو سال قبل نیست و تبدیل به همان ذوب آهن همیشگی شده است.

وی در پایان با اشاره به حضور یکی از هواداران در وسط زمین گفت: متاسفم چون نباید چنین اتفاقاتی در طول بازی بیفتد، چراکه وقت بازی گرفته و برای دقایقی بازی از کیفیت بازی کاسته شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.