بازیکنان تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز با لباس‌های جدید تمرین کردند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال جهت دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان ساعت ۱۷ امروز (پنج‌شنبه) در کمپ اختصاصی این باشگاه با حضور ۵۰ نفر از هواداران برگزار شد.

*در این تمرین به غیر از خسرو حیدری که مصدوم است همه بازیکنان حضور داشتند.

* حنیف عمران‌زاده که روز گذشته به دلیل گردن‌درد نتوانست تمرین کند بدون مشکلی همراه با بازیکنان تمرین کرد.

* با توجه به گرمای هوا بازیکنان استقلال با لباس‌های جدید که آستین‌کوتاه بود تمرین کردند. 

* تمرین با صحبت‌های امیر قلعه‌نویی آغاز شد. سرمربی استقلال در بخشی از اظهارات خود به شاگردانش گفت که همه تلاش‌شان را برای پیروزی مقابل ذوب‌آهن به کار ببرند و کمتر در زمین اشتباه کنند. شکست مقابل فولاد خوزستان را فراموش کنید و همه تلاش خود را برای دیدار فردا به کار ببرند.

* علی نظری جویباری معاون ورزشی استقلال و محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای استقلال افرادی بودند که در تمرین حضور داشتند. نظری جویباری وقتی وارد کمپ شد و مورد استقبال قلعه‌نویی قرار گرفت. 

* برد پرسپولیس مقابل النصر عربستان در حضور ۱۰۰ هزار نفر سوژه امروز هواداران استقلال بود و آنها در این باره به اظهار نظر می‌پرداختند. برخی از تماشاگران استقلال مدعی شدند که روز گذشته برای تماشای دیدار پرسپولیس و النصر در ورزشگاه حضور داشتند.

* دویدن دور زمین، انجام کارهای تاکتیکی، شوت به دروازه و سانتر از جناحین محور تمرین امروز آبی‌پوشان بود.

به گزارش تسنیم، تیم استقلال در هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر ساعت ۱۹ فردا (جمعه) در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )