سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها با تمجید از عملکرد شاگردانش برابر بایرلورکوزن و صعود به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی آلمان عنوان کرد تیمش فرصت خودنمایی را به حریف نداد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا در پی پیروزی شاگردانش برابر بایرلورکوزن در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی آلمان در ضربات پنالتیپس از جدالی ۱۲۰ دقیقه‌ای که به تساوی بدون گل انجامید، گفت: اگر بایرلورکوزن صاحب توپ می‌شد توپ را بلافاصله به بازیکنانی همچون یولیان برانت و کریم بالعربی در خط حمله خود ارسال می‌کرد. ما می‌خواستیم جلوی ضدحملات سریع آنها را بگیریم که کار ساده‌ای نبود.

وی افزود: پیش از این هم در مسابقات بوندس‌لیگا در بازی خانگی‌ که با نتیجه یک بر صفر بر لورکوزن غلبه کردیم به مشکلاتی در طراحی بازی خورده بودیم. نسبت به آن بازی در این دیدار بهتر کار کردیم. البته که مهار کامل ضدحملات بایرلورکوزن در تمام طول ۹۰ دقیقه غیرممکن بود ولی ما نسبت به بازی قبلی که مقابل آنها در مونیخ انجام دادیم در این دیدار فرصت کمتری را به لورکوزنی‌ها دادیم.

باواریایی‌ها در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها در تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۱۵ (۸ اردیبهشت ۹۴) در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا پذیرای بورسیا دورتموند خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.