حسین هدایتی با اظهار اینکه سال‎هاست هوادار پرسپولیس است افزود: شخص حسین هدایتی خریدار پرسپولیس نیست بلکه شرکت استیل آذین خریدار پرسپولیس است.
به گزارش ایسنا، حسین هدایتی درباره حضورش در این دیدار و برتری پرسپولیس گفت: یک پیروزی حماسی بود و من نقش یک هوادار را در این دیدار داشتم و در مسابقات لیگ هم به عنوان یک هوادار هستم. باید فرصت های سیاسی‎، اقتصادی و اجتماعی پیدا شود و یک نفر پیدا شود و مردم را به ورزشگاه ها بیاورد.

وی درباره انتخاب برانکو به عنوان سرمربی پرسپولیس اظهار کرد: برانکو انتخاب خوبی برای این سمت بود.

هدایتی تاکید کرد: این لطف حضرت زهرا بود که ما در این دیدار پیروز شدیم و این برد را هم تقدیم به هواداران می کنیم.

مدیرعامل باشگاه استیل آذین در پاسخ به اینکه چه پاداشی را برای بازیکنان درنظر گرفته است گفت: بازیکنان پاداش‎شان را گرفته اند و خودشان می‌دانند که چه مقدار است.

هدایتی در پاسخ به این سوال که خادم و نژاد فلاح گفته‌اند که او عضو هیات مدیره آینده پرسپولیس است گفت: من یک هوادارم و سال‎هاست که این تیم را حمایت می‌کنم. حتما خبر خوبی باید باشد که آن‌ها این حرف را زده‎اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا او اسپانسر پرسپولیس خواهد شد اظهار کرد: باز هم می‎گویم من یک هوادار هستم و اگر من را از در بیرون کنند از پنجره وارد می‎شوم.

هدایتی درباره خرید پرسپولیس تاکید کرد: شخص حسین هدایتی خریدار پرسپولیس نیست بلکه شرکت استیل آذین که از سهامی عام هست برای خرید پرسپولیس پیش قدم شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.