مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از پیروزی مقابل النصر با حضور پرتعداد هواداران ابراز خوشحالی کردند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محسن بنگر پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل النصر عربستان در نخستین دیدار دور برگشت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: توانستیم در این دیدار به خوبی بازی کنیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم که بیشتر گل بزنیم اما پیروزی با یک گل هم برای ما خوب بود.

وی با اشاره به حضور هواداران در ورزشگاه آزادی افزود: این هواداران صددرصد تأثیرگذار بودند و روی حریف فشار زیادی آوردند. خدا را شکر مقابل این همه جمعیت شرمنده نشدیم، چرا که پیش از این دو سه بار چنین جمعیتی به ورزشگاه آمده بودند و شرمنده آنها شده بودیم. خوشحالم که این بار چنین اتفاقی رخ نداد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره درگیری‌های داخل زمین در اواخر بازی گفت: معمولاً تیم‌های عربی چنین حرکاتی را انجام می‌دهند اما به نظرم بازیکنان ما کمی بی‌تجربگی کردند. به جای اینکه ما به النصری‌ها فشار بیاوریم آنها به ما فشار آوردند تا اینگونه درگیری ایجاد کنند و به هدف‌شان هم رسیدند.

بنگر با تمجید از تیم النصر خاطر نشان کرد: ما امروز مقابل تیمی بازی داشتیم که با اختلاف امتیاز زیادی صدرنشین لیگ عربستان است. النصری‌ها تیمی قدرتمندی دارند. یک بازیکن آنها شش میلیون پوند قیمت دارد که از بودجه کل تیم پرسپولیس بیشتر است اما خوشحالم توانستیم با بازیکنانی تیم النصر را شکست بدهیم که برخی می‌گفتند این بازیکنان به درد لیگ سه و چهار هم نمی‌خورند.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظرش این هواداران در بازی با بنیادکار هم از پرسپولیس چنین حمایتی خواهند کرد، گفت: امیدواریم بتوانیم ابتدا لخویا را شکست دهیم و راهی مرحله بعد شویم و سپس هواداران مقابل بنیادکار از ما حمایت خوبی داشته باشند و بتوانیم آنها را خوشحال کنیم. خوشبختانه در این بازی هواداران‌مان را ناامید نکردیم و آنها به اندازه دو بازیکن پرسپولیس در این پیروزی نقش داشتند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند به عنوان تیم صدرنشین گروهش راهی مرحله حذفی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا شود، اظهار داشت: ما یک بازی با لخویای داریم و سپس در تهران به مصاف بنیاد کار می‌رویم که اگر بنیادکار را شکست دهیم صددرصد صدرنشین خواهیم شد.

بنگر درباره حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس گفت: در این خصوص نظری ندارم و امیدوارم بتواند به پرسپولیس کمک کند.

وی در خصوص اینکه آیا رفتن حمید درخشان در این شرایط تصمیم درستی بود یا نه عنوان کرد: من این موضوع را نمی‌دانم و بهتر است مسئولان باشگاه در این خصوص پاسخ دهند. وظیفه من پاسخ به این پرسش نیست اما با توجه به شرایط تیم فکر می‌کنم چنین تصمیمی باید گرفته می‌شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.