کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی لیورپول که اخیراً از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قطع امید کرده بود، اکنون تغییر موضع داده است و می‌گوید تیمش هنوز می‌تواند به این رقابت‌ها راه پیدا کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تنها ۲۴ ساعت پس از ابراز ناامیدی از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده به خاطر شکست سنگین ۴ بر یک شاگردانش در خانه آرسنال، برندان راجرز موضع خود را تغییر داد و گفت که تیمش هنوز می‌تواند فصل را در مربع قدرت لیگ برتر به پایان برساند و به لیگ قهرمانان فصل آینده برسد.

راجرز که شاگردانش اکنون در فاصله هفت امتیازی منچسترسیتی رده چهارمی و آخرین سهمیه انگلیس در لیگ قهرمانان قرار دارد، گفت: این یک ذهنیت یا طرز تفکر نیست بلکه موضوعی تماماً وابسته به محاسبات است. ما باید هفت بازی اخیر خود را می‌بردیم اما این اتفاق رخ نداد و به همین دلیل شرایط‌ برای ما سخت شده است. با این حال تا پایان راه به تلاش‌مان ادامه می‌دهیم. از این پس به هدف کسب پیروزی در تمام بازی‌های خود پا به میدان خواهیم گذاشت. این هدف همیشگی ما بوده است.

راجرز که دو هفته پیش هم مردانش در خانه برابر منچستریونایتد تن به شکست داده بودند، افزود: من گروهی از بازیکنان را در اختیار دارم که با تلاش بی‌امان‌شان به من هر‌آنچه را که می‌خواهم، می‌دهند. شاید در برخی جنبه‌ها ما ضعف‌هایی داشته باشیم اما در زمینه تعهد کاری و از نظر اخلاق، از زمانی که من هدایت لیورپول را برعهده گرفته‌ام این تیم هیچ ضعفی نداشته است. هیچ مانع روانی سد راه ما نیست.

تیم فوتبال لیورپول فردا (چهارشنبه) برای انجام بازی برگشت خود برابر بلکبرن در جام حذفی انگلیس به خانه این تیم می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.