رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: اینکه بازیکنی بدون دلیل خود را به مصدومیت بزند تا برای تیم ملی کشورمان بازی نکند بی اخلاقی محسوب می‌شود و از جمله تخلفات سنگین است.
علی‌اکبر محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه گفته می‌شود کادرفنی تیم فوتبال ملوان در تماسی از حسین کنعانی بازیکن تیم امید درخواست کرده که خود را به مصدومیت بزند تا مقابل عربستان بازی نکند و با آمادگی در لیگ برتر حاضر شود، اظهار داشت: گزارشی نسبت به این موضوع به دست ما نرسیده است و فقط ما هم در اخبار این مسائل را شنیده‌ایم.

وی در مورد مجازات چنین رفتارهایی خاطرنشان کرد: آنچه که مسلم است این است که اگر شخصی مقابل یکی از تیم‌های خارجی خود را به مصدومیت بزند و برای تیم ملی کشورمان بازی نکند از جمله مصادیق بی‌اخلاقی محسوب می‌شود و تخلف بزرگی هم خواهد بود اما باید گزارش این موضوع به دست ما برسد تا در مورد آن صحبت کنیم.

رئیس کمیته اخلاق در مورد اینکه جاسم کرار، بازیکن استقلال چه زمانی قرار است در این کمیته حاضر شود تصریح کرد: روز شنبه هفته آینده فرصت رسیدگی به پرونده بازیکن استقلال است و قرار است او به همراه مصاحبه‌کننده در کمیته اخلاق حاضر شوند تا در این بازی توضیحات لازم را ارائه دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.