سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه بازی را با ۲ مهاجم آغاز کردیم و به دنبال برد بودیم گفت: پیروزی بر سپاهان را به مردم قم تقدیم می‌کنم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مهدی تارتار در نشست خبری پس از پایان مسابقه تیم‌های صبای قم و سپاهان اصفهان اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و در ۱۵ دقیقه ابتدایی مسابقه نمایش بسیار خوبی داشتیم اما در ادامه، جریان بازی را از دست دادیم و سپاهان تا پایان نیمه نخست بهتر از ما کار کرد و موقعیت‌هایی هم به دست آورد.

وی افزود: در نیمه دوم با توجه به تغییراتی که اعمال کردیم و حضور ابوالفضل ابراهیمی که موثر عمل کرد و در گل‌ها تاثیر گذار بود، بازی را در اختیار گرفتیم و پس از اخراج دروازه‌بان حریف موقعیت‌های خوبی خلق کردیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: حتی در ضد حملات می‌تواسنتیم به گل‌های بیشتری برسیم و سپاهان هم چند موقعیت خیلی خوب داشت که مدافعان و دروازه‌بان ما امروز عالی بودند و در مجموع بازیکنان ما امروز نمایش مطلوبی ارائه دادند.

تارتار بیان کرد: این پیروزی را به هواداران خوبمان و مردم خوب استان قم تقدیم می‌کنم که امروز ما را تنها نگذاشتند و بدون شک حضور تماشاگران قمی در ورزشگاه برای همه ما مایه دلگرمی است.

وی عنوان کرد: وقتی با با ۲ مهاجم بازی را آغاز کردیم و طبیعتا به دنبال برد بودیم و با توجه به اینکه بازی قبل را واگذار کرده بودیم از این بازی برد می‌خواستیم البته سپاهان هم با توجه به پیروزی رقبای این تیم، دنبال برد بودند و همین سبب شد که بازی کیفیت خوبی داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: فکر نمی‌کنم دیگر در خطر سقوط باشیم و به خاطر شخصیت تیم فوتبال صبا باید حداقل به صعود یک پله‌ای صبا به مراحل بالا‌تر فکر کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.