یکی از لیدرهای تیم فوتبال پرسپولیس امروز (شنبه) با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر به شرایط حال حاضر این تیم اعتراض کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در شرایطی که تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۶ در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز می‌شود پیش از آغاز تمرین یکی از لیدرهای با سابقه پرسپولیس که از شرایط حال حاضر بسیار ناراحت بود با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر شروع به اعتراض و داد و فریاد کرد. این لیدر از اینکه حمید درخشان روز گذشته اعلام کرده بوده ممکن است برخی شعارها علیه او به خاطر خط گرفتن باشد بسیار ناراحت بود و می‌گفت پرسپولیس نتیجه نمی‌گیرد چه ربطی به لیدرها و خط گرفتن آنها دارد.

این لیدر در ادامه اعتراض اعلام کرد که از امروز نمی‌گذارد در ورزشگاه درفشی‌فر هیچ لیدری با بازیکنان پرسپولیس عکس یادگاری بگیرد. همچنین این لیدر اعلام کرد که با حضور روی سکوهای ورزشگاه درفشی‌فر می‌خواهد به بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس به خاطر نتایج ضعیف اعتراض کند.

به گزارش تسنیم، این لیدر که با صدای بلند صحبت می‌کرد می‌گفت که سه بازیکن مسن پرسپولیس، یعنی نورمحمدی، نوری و بنگر که مجموع سن‌شان ۱۰۷ سال است، بهتر از برخی بازیکنان جوان این تیم بازی می‌کنند و برای سرخپوشان با تعصب به میدان می‌روند.

این لیدر که پیش از این هم پرسپولیس را به خاطر حضور بازیکنان شهرستانی زیاد با نساجی مازندران مقایسه کرده بود امروز هم دوباره با صدای بلند این جمله را تکرار و اعلام کرد که این تیم نساجی مازندران است نه پرسپولیس.

به گزارش تسنیم، تمام هواداران و لیدرهای حاضر در ورزشگاه درفشی‌فر که تعدادشان حدود ۵۰ نفر می‌شد، نسبت به نتایج اخیر این تیم و همچنین تساوی روز گذشته با راه‌آهن معترض بودند. هواداران و لیدرها در اعتراضات خود می‌گفتند که چرا حمید درخشان به عنوان سرمربی پرسپولیس با بازیکنان خاطی برخورد نمی‌کند تا مسئله‌ای مانند قهر سوشا مکانی در این تیم به وجود بیاید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )