کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی رئال مادرید می‌گوید میلان تنها تیمی است که دوست دارد هدایت آن را باردیگر برعهده گیرد. او تاکید کرد که شکست برابر بارسلونا در ال کلاسیکو به سود تیمش خواهد شد.
به گزارش ایسنا، کارلو آنچلوتی الان از مربیان بزرگ فوتبال جهان به شمار می آید. او از معدود مربیانی است که در هر تیمی که مربی کرده است عملکرد خوبی از خود نشان داده است و این نشان می دهد که مربی بزرگی است.

آنچلوتی در میلان بود که توانایی های خود را به همگان ثابت کرد. او توانست با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. او الان هدایت رئال مادرید را برعهده دارد و با این تیم نیز توانست قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. این مربی ایتالیایی در چلسی و پاری سن ژرمن نیز مربیگری کرده است و توانست با این دو تیم نیز در لیگ های فرانسه و انگلیس جام قهرمانی را بالای سر برد.

آنچلوتی با این کارنامه درخشانی که داشته است می‌تواند در هر تیمی مربیگری کند. تیم های سرشناس اروپایی به دنبال این مربی ایتالیایی هستند اما خود او می‌گوید تنها دوست دارد در صورت جدایی از رئال مادرید هدایت میلان را بر عهده گیرد.

این مربی ایتالیایی گفت: بدون شک به میلان برخواهم گشت. میلان تنها باشگاهی است که دوست دارم باردیگر هدایت آن را برعهده گیرم. میلان برای من یک تیم خاص است. روزهای خوشی را با این تیم پشت سرگذاشتم. دوست دارم باردیگر هدایت این تیم را برعهده گیرم تا خاطرات خوبم باردیگر تکرار شود.

آنچلوتی پیش از این هم گفته بود که دوست دارد روزی هدایت تیم ملی فوتبال ایتالیا را برعهده گیرد. او در این باره نیز گفت: دوباره تکرار می کنم که به مربیگری در تیم ملی فوتبال ایتالیا علاقه زیادی دارم اما در شرایط کنونی برعهده گرفتن هدایت ایتالیا اصلا تصمیم خوبی نیست و امکان پذیر هم نیست. من الان هدایت رئال مادرید را برعهده دارم و از کاری که انجام می دهم بسیار خوشحال هستم. نمی خواهم رئال را ترک کنم چرا که از کار کردن در این تیم خوشحال هستم و مشکلی برای ادامه کار ندارم.

رئال مادرید در دیدار حساس برابر بارسلونا در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگا با نتیجه دو بر یک بازی را واگذار کرد و همین باعث شد تا شانس شاگردان کارلو آنچلوتی برای کسب عنوان قهرمانی کم شود. آنچلوتی براین باور است که شکست در ال کلاسیکو به سود تیم شده است.

او گفت: شکست بسیار تلخی برای ما بود اما احساس خوبی از این دیدار دارم چرا که برای ما رئالی‌ها ثابت شد که می توانیم با استفاده از روشی که داریم برابر هر تیمی به پیروزی برسیم. براین باورم که شکست برابر بارسلونا در دیدارهای آینده به رئال کمک خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.