کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

استقلال با نتیجه دو بر یک به فولاد باخت تا فاصله اش از صدر جدول به ۷ امتیاز برسد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال بازی با فولاد را خیلی خوب شروع کرد. دقیقه ۱۳ بود که رضا عنایتی دروازه فولادی ها را باز کرد تا هواداران خوزستانی که برای دیدن مسابقه به ورزشگاه آمده بودند، خیلی زود تیم خود را بازنده ببینند. استقلال نیمه اول را یک بر صفر برد اما در نیمه دوم ورق برگشت. 

فولاد که نمی خواست بازنده این دیدار شود و قصد داشت شانس خود برای کسب سهمیه آسیایی و حتی قهرمانی در لیگ برتر را همچنان حفظ کند، حملات خود روی دروازه استقلال را بیشتر کرد. فولادی ها در دقیقه ۷۱ توسط اسماعیل شریفات به گل رسیدند. بازیکن سابق استقلال که حالا در فولاد بازی می کند، مسابقه را مساوی کرد.

با این گل فولاد به جریان مسابقه برگشت و جدی تر حمله کرد. فولادی ها در دقیقه ۸۳ هم توسط ماتیاس چاگو به گل رسیدند تا جلو بیفتند و بازی باخته را با برد عوض کنند. در ادامه مسابقه تلاش استقلالی ها برای باز کردن دروازه فولاد و مساوی کردن نتیجه، بی ثمر بود و بازی با برد دو بر یک فولاد به پایان رسید.

با این نتیجه فاصله استقلال با نفت تهران که صدرنشین جدول است به ۷ امتیاز رسید. 

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )